Abstract:
Стаття присвячена дослідженню концептуальних засад формування системи
управління маркетинговою діяльністю підприємства, яка розглядається як системний,
програмно-цільовий механізм взаємодії інструментів маркетингу і менеджменту з метою
максимального задоволення потреб споживачів та цілей організації. Розглянуто етапи
становлення маркетингу, передумови його виникнення, проаналізовано різні управлінські
концепції маркетингу. Висвітлено теоретичні аспекти концепцій маркетингового
менеджменту та його застосування у діяльності підприємств та організацій. Узагальнення
наукових положень дозволило надати визначення поняття «маркетингове управління».
Отримані результати дають можливість визначити основні тенденції розвитку
маркетингового управління з застосуванням конкретних технологій в системі управлінської
діяльності підприємств та організацій.