dc.contributor.author |
Стеблюк, Н.Ф. |
|
dc.contributor.author |
Губський, Ю.Г. |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-10T09:43:09Z |
|
dc.date.available |
2023-11-10T09:43:09Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-10 |
|
dc.identifier.citation |
Стеблюк Н.Ф., Губський Ю.Г. Економічна сутність та ознаки маркетингового управління. Економічний вісник Дніпровського державного технічного університету, 2021. № 1(2). С. 56-63. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6062 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена дослідженню концептуальних засад формування системи
управління маркетинговою діяльністю підприємства, яка розглядається як системний,
програмно-цільовий механізм взаємодії інструментів маркетингу і менеджменту з метою
максимального задоволення потреб споживачів та цілей організації. Розглянуто етапи
становлення маркетингу, передумови його виникнення, проаналізовано різні управлінські
концепції маркетингу. Висвітлено теоретичні аспекти концепцій маркетингового
менеджменту та його застосування у діяльності підприємств та організацій. Узагальнення
наукових положень дозволило надати визначення поняття «маркетингове управління».
Отримані результати дають можливість визначити основні тенденції розвитку
маркетингового управління з застосуванням конкретних технологій в системі управлінської
діяльності підприємств та організацій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Дніпровський державний технічний університет |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Економічний вісник Дніпровського державного технічного університету;2021. № 1(2) |
|
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
концепції маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингове управління |
uk_UA |
dc.title |
Економічна сутність та ознаки маркетингового управління |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |