DSpace Repository

Вплив пандемії на стратегію та маркетингову політику підприємств готельного бізнесу різних типів

Show simple item record

dc.contributor.author Самойлик, Юлія В.
dc.contributor.author Кучер, Маргарита М.
dc.contributor.author Стеблюк, Наталія Ф.
dc.contributor.author Сайгак, Єлизавета Л.
dc.date.accessioned 2023-11-10T08:52:42Z
dc.date.available 2023-11-10T08:52:42Z
dc.date.issued 2023-11-10
dc.identifier.citation Самойлик Ю.В., Кучер М.М., Стеблюк Н.Ф., Сайгак Є.Л. Вплив пандемії на стратегію та маркетингову політику підприємств готельного бізнесу різних типів. Актуальні проблеми економіки, №4 (238), 2021. С. 90-99. uk_UA
dc.identifier.issn 1993-6788
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6058
dc.description.abstract У статті набули подальшого розвитку рекомендації щодо розробки стратегії розвитку підприємств готельного бізнесу та маркетингової політики залежно від типів суб’єктів господарювання. Проведено діагностику аналітичних даних, що характеризують вплив пандемії COVID-19 на туристичну сферу та готельний бізнес. Проаналізовано основні стратегічні рішення, прийняті готельєрами в умовах кризи. Обґрунтовано, що для ефективного розвитку підприємств готельного бізнесу доцільною для впровадження є стратегія диверсифікації, що полягає в розширенні напрямів діяльності, а також реструктуризація та реінжиніринг – для великих підприємств, і просторове розширення – для малих підприємств. Головним пріоритетом стратегічного розвитку підприємств готельного бізнесу має бути підвищення рівня безпеки та медичного захисту клієнтів. Маркетингова політика має бути основана на діджитал технологіях просування готельних та супутніх послуг, зокрема рекламуванні та формуванні цільових сегментів за допомогою SMM маркетингу, а також оптимізації системи ціноутворення відповідно до попиту на основі SRM менеджменту. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.relation.ispartofseries Актуальні проблеми економіки;№4 (238), 2021
dc.subject готельний бізнес uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject маркетингова політика uk_UA
dc.subject пандемія uk_UA
dc.title Вплив пандемії на стратегію та маркетингову політику підприємств готельного бізнесу різних типів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account