Репозитарiй DSpace

Економіко-математичне моделювання в системі маркетингового управління : монографія

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стеблюк, Н. Ф.
dc.contributor.author Волосова, Н. М.
dc.date.accessioned 2023-11-09T11:24:34Z
dc.date.available 2023-11-09T11:24:34Z
dc.date.issued 2023-11-09
dc.identifier.citation Стеблюк Н. Ф., Волосова Н. М. Економіко-математичне моделювання в системі маркетингового управління : монографія / Н. Ф. Стеблюк, Н. М. Волосова. — Кам’янське : ДДТУ, 2020. — 185 с. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-175-203-9
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6054
dc.description.abstract Монографія присвячена проблемам економіко-математичного моделювання в системі маркетингового управління закладів вищої освіти. Висвітлено методологічні, теоретико-методичні та прикладні засади поєднання та взаємоузгодження економіко- математичного моделювання та систематизація економіко-математичних методів і моделей, що застосовуються в маркетингових дослідженнях та класів завдань маркетингу, які розв’язуються за їхньою допомогою. Це надасть можливість проводити аналіз маркетингового середовища організацій з вибором цільових ринків та обґрунтуванням ринкової стратегії в сучасних умовах. Розглянуті у монографії проблеми представляють інтерес для фахівців з питань маркетингу, викладачів, аспірантів і студентів економічних, технічних спеціальностей закладів вищої освіти. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;2020
dc.title Економіко-математичне моделювання в системі маркетингового управління : монографія uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу