dc.contributor.author |
Стеблюк, Н. Ф. |
|
dc.contributor.author |
Волосова, Н. М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-09T11:24:34Z |
|
dc.date.available |
2023-11-09T11:24:34Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-09 |
|
dc.identifier.citation |
Стеблюк Н. Ф., Волосова Н. М. Економіко-математичне моделювання в системі маркетингового управління : монографія / Н. Ф. Стеблюк, Н. М. Волосова. — Кам’янське : ДДТУ, 2020. — 185 с. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
978-966-175-203-9 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6054 |
|
dc.description.abstract |
Монографія присвячена проблемам економіко-математичного моделювання
в системі маркетингового управління закладів вищої освіти. Висвітлено методологічні,
теоретико-методичні та прикладні засади поєднання та взаємоузгодження економіко-
математичного моделювання та систематизація економіко-математичних методів
і моделей, що застосовуються в маркетингових дослідженнях та класів завдань
маркетингу, які розв’язуються за їхньою допомогою. Це надасть можливість
проводити аналіз маркетингового середовища організацій з вибором цільових ринків та
обґрунтуванням ринкової стратегії в сучасних умовах.
Розглянуті у монографії проблеми представляють інтерес для фахівців
з питань маркетингу, викладачів, аспірантів і студентів економічних, технічних
спеціальностей закладів вищої освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
;2020 |
|
dc.title |
Економіко-математичне моделювання в системі маркетингового управління : монографія |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |