Короткий опис (реферат):
Стаття присвячена проблемам, з якими зіткнулася сфера гостинності та ресторанного господарства після початку
епідемії Covid-19 та встановлення карантинних обмежень. Розглянуто зарубіжний досвід країн, які мінімізували вплив
несприятливого економічного становища на готельно-ресторанне господарство. Проаналізовано досвід країн Азіатсько-
Тихоокеанського та Західного регіону, виділено різниці в методах виходу з кризового стану. Виділено актуальні методи для
стимулювання попиту на товари та послуги в період карантину. Наведено роз’яснення чому недоречно суттєво зменшувати
ціни на послуги. Наведено приклади використання сучасних технологій для адаптації ресторанів та готелів до карантинних
обмежень. Запропоновано перевести роботу ресторанів на онлайн режим та зробити акцент на дост авку та смакові
властивості страви.