Репозиторий Dspace

Соціальні мережі як каталізатор розвитку та дистрибуції послуг закладів ресторанного господарства

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Незвещук-Когут, Т.С.
dc.contributor.author Язіна, В.А.
dc.date.accessioned 2023-11-06T08:54:36Z
dc.date.available 2023-11-06T08:54:36Z
dc.date.issued 2023-11-06
dc.identifier.citation Незвещук-Когут Т.С., Язіна В.А. Соціальні мережі як каталізатор розвитку та дистрибуції послуг закладів ресторанного господарства. Причорноморські економічні студії, Випуск 61. 2021. С. 100-104. uk_UA
dc.identifier.issn 2524-0900
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6024
dc.description.abstract Стаття присвячена засадам функціону- вання та розвитку ресторанного господар- ства, яке висвітлено важливою складовою індустрії гостинності. Розглянуто акту- альність створення сторінок у соціальних мережах як каталізатора розвитку та дис- трибуції послуг закладів ресторанного гос- подарства. Наведено актуальні приклади закладів ресторанного господарства, що активно популяризують свої послуги в соціальних мережах і, при цьому, ефек- тивність їх роботи зростає. Розглянуто міжнародний досвід популяризації ресто- ранних послуг через соціальні мережі. Осо- блива увага приділена визначенню головних аспектів, які потрібно враховувати при дистрибуції ресторанних послуг через соці- альні мережі. Визначено основні складові в інноваційному управлінні розвитком закладу ресторанного господарства через соці- альні мережі. Обґрунтовано необхідність застосування досвіду створення сторінок у соціальних мережах, особливо в період поширення пандемії Covid-19 та наведено особливості створення, наповнення та ведення сторінки. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій uk_UA
dc.relation.ispartofseries Причорноморські економічні студії;Випуск 61. 2021
dc.subject дистрибуція uk_UA
dc.subject заклади ресторанного господарства uk_UA
dc.subject індустрія гостинності uk_UA
dc.subject послуги uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject Instagram uk_UA
dc.subject Facebook uk_UA
dc.subject цільова аудиторія uk_UA
dc.title Соціальні мережі як каталізатор розвитку та дистрибуції послуг закладів ресторанного господарства uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись