Abstract:
Мета роботи полягає в удосконаленні
технології обслуговування вагонопотоків на станціях стикування колій різної
ширини шляхом вибору раціональних вартісних та часових параметрів
логістичного ланцюга, що дозволить покращити показники роботи
прикордонних залізничних станцій.
Для досягнення поставленої мети в роботі сформульовані та вирішені
наступні завдання:
- проведення аналізу існуючих технологій та наукових підходів до
формування технологій обслуговування вагонопотоків на станціях стикування
колій різної ширини;
- формування математичної моделі процесів декомпозиції вхідного
потоку вагонів на станціях стикування колій різної ширини з метою оцінки
грошових та часових параметрів логістичного ланцюга в умовах різнорідної
структури вагонопотоків;
- розроблення комплексу математичних моделей для дослідження та
вибору ефективного способу передавання вагонопотоків з колії 1435 мм на
колію 1520 мм та у зворотному напрямку;
- удосконалення функціональної схеми організації інформаційного
обміну даними між автоматизованими системами залізничного транспорту
різних рівнів в локальній інформаційно-керуючій системі прикордонної станції;
- обґрунтування економічної доцільності впровадження логістичної
технології в процеси пропуску вагонопотоків через станції стикування колій
різної ширини та визначення раціонального часу знаходження вантажних
вагонів на цих станціях.