Репозитарiй DSpace

Організаційні і мотиваційні чинники забезпечення якості викладацької праці в закладах вищої освіти в Україні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бобровська, О. Ю.
dc.date.accessioned 2023-10-26T08:52:37Z
dc.date.available 2023-10-26T08:52:37Z
dc.date.issued 2023-10-26
dc.identifier.citation Бобровська О. Ю. Організаційні і мотиваційні чинники забезпечення якості викладацької праці в закладах вищої освіти в Україні. 2019. Т. 7, № 12 . С. 85-96. uk_UA
dc.identifier.issn 2413-8231
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5985
dc.description.abstract У статті здійснено аналіз трансформаційних зрушень у системі вищої освіти України і надані пропозиції щодо їх продовження і підтримки. Здійснено огляд законодавчих, норма- тивних і програмних документів, які регламентують і цілеспрямовують процеси забезпе- чення якості вищої освіти. Сформовано уявлення про глибину і результативність реформа- торських заходів і процесів підвищення якості вищої освіти. Констатовано, що українська система вищої освіти суттєво наблизилася до академічних традицій та сучасної практики організації функціонування вищої освіти європейської університетської системи. Визна- чено кроки активізації і подальшого забезпечення якості вищої освіти України. Показано важливість і гостру необхідність у залученні до співпраці і конкретній участі Міністерства освіти і науки України, галузевих міністерств, Міністерства соціальної політики, організа- цій працевлаштування і профспілок науково-педагогічних працівників України у створенні й підтримці системи навчання і практичного стажування майбутніх фахівців на робочих місцях, відповідно до обраної спеціальності і прогнозування сьогоднішніх і майбутніх дов- гострокових потреб у підготовці фахівців, заохочення бізнесу до фінансування вищої освіти. Підкреслено, що система забезпечення якості вищої освіти може бути досягнена лише за умови створення мотиваційної системи науково-педагогічних працівників до постійного і системного підвищення якості освіти. Визначено причини, які призводять до недостат- ньої уваги інноватизації процесів навчання слухачів. Серед них такі: питання підвищення кваліфікації викладачів, удосконалення нормування їх робочого часу, вирішення проблеми безоплатного опублікування результатів наукових досліджень, поглиблення мотиваційних чинників і оплати праці викладачів у закладах вищої освіти та ін. Доведено, що вирішення зазначених проблем дозволить створити динамічно оновлювану систему управління якістю вищої освіти України на рівні Європейських стандартів якості. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Національний технічний університет «Дніпровська політехніка» uk_UA
dc.relation.ispartofseries Аспекти публічного управління;Том 7 № 12, 2019
dc.subject якість вищої освіти uk_UA
dc.subject концептуальні складники побудови системи uk_UA
dc.subject процеси трансформації вищої освіти uk_UA
dc.subject органи забезпечення якості освіти uk_UA
dc.title Організаційні і мотиваційні чинники забезпечення якості викладацької праці в закладах вищої освіти в Україні uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу