dc.contributor.author |
Бобровська, О. |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-26T08:48:21Z |
|
dc.date.available |
2023-10-26T08:48:21Z |
|
dc.date.issued |
2023-10-26 |
|
dc.identifier.citation |
Бобровська О. Ю. Теоретико-методичне обґрунтування створення нових спеціальностей вищої освіти в контексті сталого розвитку територій / О. Ю. Бобровська // Аспекти публічного управ- ління. – 2019. – Т. 7 – № 1-2. – С. 95-107. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2413-8231 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5984 |
|
dc.description.abstract |
Розглянута гостра проблема підвищення ступеня ідентифікації знань і навичок, які опановують
випускники ВНЗ, відповідно до потреб майбутніх сфер і посад професійної діяльності. Узагальне-
но, доповнено і обґрунтовано теоретичні і методичні засади розробки освітньої програми підготов-
ки фахівців із вищою освітою для створення умов реалізації функцій і завдань публічного управлін-
ня та адміністрування процесами сталого розвитку територій. Сформульовано теоретико-методичні
засади підходу до вирішення існуючої проблеми на прикладі підготовки фахівців управління проце-
сами розвитку в публічному управлінні і адмініструванні територій.
Відмічені невирішені питання політики вищої професійної освіти, які спостерігаються в системі
підготовки фахівців при розробці освітніх і робочих програм, через відсутність їх достатнього зв’яз-
ку зі сферами майбутньої професійної діяльності та їх трансформаціями.
Показана відсутність належної уваги ВНЗ до своєчасного відкриття нових спеціальностей
(спеціалізацій) в частині підготовки фахівців для виконання функцій і завдань процесів сталого
розвитку територій країни.
Як первісний інструмент обґрунтування зроблених пропозицій розроблено знаннєво-компетент-
нісні моделі підготовки фахівців і запропонована структура моделі змісту діяльності фахівця пу-
блічного управління та адміністрування з управління процесами сталого розвитку та моделі освіти
зі сталого розвитку фахівців з публічного управління та адміністрування за напрямом управління
процесами сталого розвитку територій.
Визначено зміст і послідовність дослідження складових дисциплін для формування освітніх
програм і процесу ідентифікації знань і навичок управління в компетенції фахівців. Використання
пропозицій суттєво підвищить швидкість оновлення освітніх програм і своєчасно відкриє практики
орієнтованих спеціальностей випускників ВНЗ. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Національний технічний університет «Дніпровська політехніка» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Аспекти публічного управління;Том 7 № 1-2, 2019 |
|
dc.subject |
процеси сталого розвитку |
uk_UA |
dc.subject |
управління процесами розвитку |
uk_UA |
dc.subject |
публічне управлінні та адміністрування |
uk_UA |
dc.subject |
знаннєва модель |
uk_UA |
dc.subject |
освітня програма з управління процесами розвитку |
uk_UA |
dc.title |
Теоретико-методичне обґрунтування створення нових спеціальностей вищої освіти в контексті сталого розвитку територій |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |