Аннотации:
Уміщена загальна характеристика конкурентного потенціалу сталого розвитку регіону, сутності брендингу та бренду регіону, надано методологічні підходи до використання регіонального брендингу щодо підвищення конкурентоспроможності регіону та когнітивного моделювання регіонального розвитку на основі бренд-орієнтованого державного управління.
Практичний порадник підготовлений на кафедрі економіки та регіональної економічної політики Дніпропетровського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України в межах виконання науково-дослідної роботи № 0116U002651 з теми «Управління потенціалом сталого розвитку територій в умовах децентралізації влади».
Призначений для державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, науковців та практиків регіонального та муніципального управління.