Короткий опис (реферат):
У статті розглянуто краудфандинг як новітній спосіб фінансування, направлений на роз-
виток бізнесу та реалізацію бізнес-проектів, визначено його вплив на ефективний розви-
ток соціального підприємництва на основі узагальнення наявних положень науки. Розкрито
актуальність поняття краудфандингу як інноваційного інструменту та перспективи його
подальшого розвитку. Розглянуто характеристики зв’язку краудфандингу з розвитком соці-
ального підприємництва, наведено найбільш успішні українські краудфандингові майданчики,
які отримали фінансування. Визначено, що потенційними інвесторами можуть бути пере-
січні громадяни, проте через складну економічну ситуацію, брак коштів та ризикованість,
вони поки що утримуються від інвестування. Методично доведено доцільність комплек-
сного оцінювання статусу соціального підприємництва і представлення його як інновацій-
ного явища. Визначено, що українські проекти мають переважно соціальний характер, тоді
як за кордоном більше цінуються технологічні новинки.