DSpace Repository

Екологічний брендинг в умовах сталого розвитку економіки

Show simple item record

dc.contributor.author Головня, Ю. І.
dc.contributor.author Ільченко, В. М.
dc.contributor.author Трубей, О. М.
dc.date.accessioned 2023-10-06T07:54:42Z
dc.date.available 2023-10-06T07:54:42Z
dc.date.issued 2023-10-06
dc.identifier.citation Головня Ю. І., Ільченко В. М., Трубей О. М. Екологічний брендинг в умовах сталого розвитку економіки. Ефективна економіка. 2019. № 8. uk_UA
dc.identifier.issn 2307-2105
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5860
dc.description.abstract Концепція сталого розвитку спрямована на вирішення проблем економічного зростання і захисту природного середовища, які нерозривно пов'язані. Відтак, гідний рівень якості життя нинішнього і майбутніх поколінь може бути забезпечений лише при такій діяльності людини, яка не зашкоджує біосфері. Саме тому при реалізації даної концепції особливу увагу приділяють продукції, яка має екологічні властивості. Останніми роками ринок екологічно безпечної продукції знаходиться в стадії динамічного розвитку. Для просування еко-товарів і підвищення обізнаності споживачів про екологічні властивості придбаної продукції, виникла необхідність появи нового виду співпраці між виробниками, бізнесом та суспільством. Таким способом співпраці є екологічний брендинг (еко-брендинг) або, так званий, «зелений» брендинг. У статті розглянуто сутність екологічного брендингу, особливості його формування, зарубіжна та вітчизняна практика поширення. Проаналізовано досвіт провідних компаній світу щодо проведення екологічної політики та формування екологічних брендів. Визначені властивості успішного екологічного бренду та переваги від його формування. Наголошено на недобросовісних діях виробників щодо поширення інформації про екологічність продукції через явище «greenwashing», окреслені його прояви. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр` uk_UA
dc.relation.ispartofseries Ефективна економіка;2019. № 8
dc.subject екологічний брендинг uk_UA
dc.subject «зелений» брендинг uk_UA
dc.subject сталий розвиток uk_UA
dc.subject екологічний маркетинг uk_UA
dc.subject екологічно безпечна продукція uk_UA
dc.subject «greenwashing» («зелений камуфляж») uk_UA
dc.title Екологічний брендинг в умовах сталого розвитку економіки uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account