Короткий опис (реферат):
Концепція сталого розвитку спрямована на вирішення проблем економічного зростання і захисту природного середовища, які нерозривно пов'язані. Відтак, гідний рівень якості життя нинішнього і майбутніх поколінь може бути забезпечений лише при такій діяльності людини, яка не зашкоджує біосфері. Саме тому при реалізації даної концепції особливу увагу приділяють продукції, яка має екологічні властивості. Останніми роками ринок екологічно безпечної продукції знаходиться в стадії динамічного розвитку. Для просування еко-товарів і підвищення обізнаності споживачів про екологічні властивості придбаної продукції, виникла
необхідність появи нового виду співпраці між виробниками, бізнесом та суспільством. Таким
способом співпраці є екологічний брендинг (еко-брендинг) або, так званий, «зелений» брендинг.
У статті розглянуто сутність екологічного брендингу, особливості його формування,
зарубіжна та вітчизняна практика поширення. Проаналізовано досвіт провідних компаній
світу щодо проведення екологічної політики та формування екологічних брендів. Визначені
властивості успішного екологічного бренду та переваги від його формування. Наголошено на
недобросовісних діях виробників щодо поширення інформації про екологічність продукції через
явище «greenwashing», окреслені його прояви.