Abstract:
Стратегічне управління інтелектуальним потенціалом — це інтегрований динамічний процес, вибір
стратегії якого залежить від того, яким чином торговельне підприємство хоче розвиватись, які ресурси
та потенційні резерви має, і які цілі перед собою ставить. У статті запропоновано методичний підхід до
виявлення стратегії управління інтелектуальним потенціалом торговельного підприємства, реалізація
якого грунтується на оцінці сприятливості бізнес середовища для окреслення вектору варіацій впливу
на інтелектуальний потенціал в залежності від позиції комутатора бізнес середовища, визначено перелік
динамічних стратегій управління інтелектуальним потенціалом запропоновано рекомендації щодо стра
тегічних векторів розвитку торговельного підприємства за рахунок створення інтелектуальної можли
вості перемагати своїх конкурентів у довгостроковій перспективі в рамках кожної визначеної стратегії.