Репозиторий Dspace

Неформальні маркетингові комунікації та їх роль в інформаційному середовищі компанії

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Міщенко, А. П.
dc.contributor.author Яременко, С. С.
dc.date.accessioned 2023-09-22T08:59:47Z
dc.date.available 2023-09-22T08:59:47Z
dc.date.issued 2023-09-22
dc.identifier.citation Міщенко А. П., Яременко С. С. Неформальні маркетингові комунікації та їх роль в інформаційному середовищі компанії. Економіка, №2, 2009. uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5786
dc.description.abstract У статті досліджено ефективність традиційних форм маркетингових комунікацій. Розглянуто тенденції розвитку ринку маркетингових комунікацій. Представлено результати дослідження інформаційного середовища компанії, а саме джерела формування неформальних маркетингових комунікацій та канали їх поширення. Зроблено висновок про те, що в умовах поступового зниження ефективності традиційних форм маркетингових комунікацій більш важливими і дійовими стають неформальні маркетингові комунікації. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка;№2, 2009
dc.subject Традиційні (формальні) маркетингові комунікації uk_UA
dc.subject неформальні комунікації міжособистісного характеру uk_UA
dc.subject неформальні комунікації масового характеру uk_UA
dc.subject споживацька поведінка uk_UA
dc.subject традиційна реклама uk_UA
dc.title Неформальні маркетингові комунікації та їх роль в інформаційному середовищі компанії uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2009/2
    Серія "Економіка"

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись