Репозиторий Dspace

Діяльність туристичного підприємства ПП «Кайф»

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Сирота, М.Є.
dc.contributor.author Дронова, Т.С.
dc.date.accessioned 2023-09-01T06:07:22Z
dc.date.available 2023-09-01T06:07:22Z
dc.date.issued 2023-09-01
dc.identifier.citation Сирота М.Є. Діяльність туристичного підприємства ПП «Кайф» / М.Є. Сирота, Т.С. Дронова // Молодий вчений, № 4 (92) квітень 2021 р. С. 319-325. uk_UA
dc.identifier.issn 2313–2167
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5677
dc.description.abstract У статті висвітлено особливості теоретичних та практичних засад формування і реалізації ефективної маркетингової стратегії підприємства з метою удосконалення товарної політики в умовах кри зи. Проаналізовано діяльність підприємства на основі SNW-аналізу, що показав сильні сторони, які має ПП «Кайф» для розвитку, та слабкі, за якими потрібно пильно слідкувати. Було здійснено аналіз мікро- середовища туристичного підприємства, визначено оцінку конкурентоспроможності туристичних послуг підприємства. Також було визначено оцінку позицій туристичного підприємства ПП «КАЙФ» серед голо- вних конкурентів та зроблено аналіз зовнішнього середовища підприємства за допомогою PEST-аналізу. На основі цього запропоновано низку заходів, які потрібно втілити для розвитку ПП «Кайф» та підвищен- ня конкурентоспроможності. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ДНУ імені Олеся Гончара; Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.relation.ispartofseries Молодий вчений;№ 4 (92) квітень 2021 р.
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject ринок туристичних послуг uk_UA
dc.subject конкурентні переваги uk_UA
dc.subject туристичні послуги uk_UA
dc.subject турагенти uk_UA
dc.subject товарна стратегія uk_UA
dc.title Діяльність туристичного підприємства ПП «Кайф» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись