Репозиторий Dspace

Архітектоніка маркетингового дослідження для вирішення проблем продовольчої безпеки

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Pavlovska, Iryna
dc.date.accessioned 2023-08-30T06:32:54Z
dc.date.available 2023-08-30T06:32:54Z
dc.date.issued 2023-08-30
dc.identifier.citation Pavlovska I. Архітектоніка маркетингового дослідження для вирішення проблем продовольчої безпеки / I. Pavlovska // Економічні горизонти, №1(23), 2023. С.121-132. uk_UA
dc.identifier.issn 2616-5236
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5669
dc.description.abstract Стаття присвячена розробці послідовних етапів концепції маркетингового дослідження системи продовольчого забезпечення держави для розв’язання проблем продовольчої безпеки, а також формуванню структури маркетингових досліджень у сфері аналізу проблем продовольчого забезпечення. Запропоновано концепцію дослідження системи продовольчого забезпечення для розв’язання рішень продовольчої безпеки, а також схему формування, аналізу й оцінки інформаційної бази організації маркетингового дослідження в галузі продовольчого забезпечення для вирішення проблем продовольчої безпеки. Був зроблений висновок про те, що необхідність наукового (маркетингового) дослідження системи продовольчого забезпечення для розв’язання проблеми продовольчої безпеки, визначається суспільною потребою, яка потребує вивчення, дослідження і постає як якесь соціальне замовлення. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економічні горизонти;№1(23), 2023
dc.subject продовольча безпека uk_UA
dc.subject продовольче забезпечення, uk_UA
dc.subject маркетингове дослідження uk_UA
dc.subject продовольчі проблеми uk_UA
dc.subject концепція uk_UA
dc.subject інформаційна база uk_UA
dc.subject інструментарій маркетингового дослідження uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject учасники маркетингового дослідження uk_UA
dc.title Архітектоніка маркетингового дослідження для вирішення проблем продовольчої безпеки uk_UA
dc.title.alternative Architectonics of marketing research to solve food safety problems uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись