Аннотации:
Стаття присвячена розробці послідовних етапів концепції маркетингового дослідження системи продовольчого забезпечення держави для розв’язання проблем продовольчої безпеки, а також формуванню структури маркетингових досліджень у сфері аналізу проблем продовольчого забезпечення. Запропоновано концепцію дослідження системи продовольчого забезпечення для розв’язання рішень продовольчої безпеки, а також схему формування, аналізу й оцінки інформаційної бази організації маркетингового дослідження в галузі продовольчого забезпечення для вирішення проблем продовольчої безпеки. Був зроблений висновок про те, що необхідність наукового (маркетингового) дослідження системи продовольчого забезпечення для розв’язання проблеми продовольчої безпеки, визначається суспільною потребою, яка потребує вивчення, дослідження і постає як якесь соціальне замовлення.