Аннотации:
Статтю присвячено вивченню питання використання актуальних гейміфікованих засобів навчання (гейміфікації, або ігрофікації, освітнього процесу) в сучасних умовах для студентів технічних та економічних спеціальностей у вищих навчальних закладах. Гейміфікація розглядається як
метод покращення процесу формування мовних навичок у студентів технічних та економічних
спеціальностей за допомогою ігрових елементів. У статті наведено загальне визначення терміна
«гейміфікайія» та представлено загальні дані використання ігрових засобів у неігрових сферах, де
застосовуються ігрові елементи задля мотивації та надання завданням новизни, сприяння розвитку
діалогічного мовлення, жаги до досліджень та отримання кращих результатів. Також подано приклади впровадження гейміфікації в освітній процес у світовій практиці. Розглянуто та проаналізовано різні види гейміфікованих засобів (у вигляді повноцінної платформи або окремої гри), що дало
змогу визначити переваги та недоліки гейміфікації в освітньому процесі. З огляду на отримані дані,
виявлено корисність та необхідність використання ігор в освітньому процесі, що, безумовно, підвищує зацікавленість студентів на заняттях з іноземної мови та урізноманітнює освітній процес, а
також впливає на рівень опанування нової інформації або закріплення вивченого матеріалу з урахуванням індивідуальних потреб та цілей студентів.
Здійсненний аналіз основних наукових праць та поглядів на питання гейміфікації у світовій та
вітчизняній науці доводить, що створення додаткових стимулів у навчанні, залучення більшої
кількості зацікавлених студентів в освітній процес є доцільним та ефективним інструментом.
Використання гейміфікованих засобів навчання іноземних мов шляхом підвищення рівня мотивації та
автономії студентів дає змогу студентам відчувати безпосередній зв’язок між вивченим матеріалом та реальними умовами його використання.