Репозитарiй DSpace

Аналіз стратегій ефективного просування instagram-магазину для успішного бізнесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лаврик, В. Р.
dc.contributor.author Тягунова, М. Ю.
dc.date.accessioned 2023-08-22T12:44:39Z
dc.date.available 2023-08-22T12:44:39Z
dc.date.issued 2023-08-21
dc.identifier.citation Лаврик В. Р. Аналіз стратегій ефективного просування instagram-магазину для успішного бізнесу / В. Р. Лаврик, М. Ю. Тягунова // Системи та технології, № 1 (65), 2023. С. 46-52. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6643
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5625
dc.description.abstract Розвиток соціальних медіа та електронної комерції привів до нової ери у підході компаній до маркетингу і про-дажів, а також використанню новітніх компʼютерних технологій для досягнення фінансового прибутку. Instagram, як одна з найпопулярніших платформ соціальних медіа, також став ефективним інструментом для бізнесу для охоплення потенційних клієнтів і просування своїх продуктів або послуг. Робота спрямована на дослідження вико-ристання Instagram-магазина як ефективного інструмента для успішного ведення бізнесу. У статті розглянуто вплив реклами в Instagram-магазині на використання соціальних медіа та електронної комерції. Підтверджено, що аналіз даних з Instagram-магазину важливий для вдосконалення стратегій маркетингу та продажів. У дослідженні описано різні видів ефективного використання Instagram-сторінки для бізнесу, таких як збільшення продажів, фор-мування бренду, залучення нових клієнтів, підвищення лояльності існуючих та використання інсайтів з Instagram-ма-газину для покращення стратегій маркетингу та продажів. У статті також наголошується на важливості аналізу даних Instagram-магазинів для покращення стратегій маркетингу та продажів. Дослідження демонструє, що для успіху в соціальних медіа, бізнес-власникам необхідно ретельно аналізувати та вдосконалювати свої рекламні кампанії, а також використовувати наявні інструменти, такі як Facebook Ads Manager, для досягнення максимального резуль-тату. Співбесіди з керівництвом магазину показали, що використання Instagram сторінки було ефективним для залу-чення нових клієнтів і покращення впізнаваності бренду магазину. Аналіз наявних досліджень і публікацій підтвердив потенціал Instagram для бізнесу, а також важливість використання інформації для вдосконалення стратегій марке-тингу та продажів. Зроблено висновок, що Instagram-магазин є важливим засобом для збільшення продажів в елек-тронній комерції, напрям дослідження є актуальним для бізнесу, а використання і розвинення саме Instagram-магазину є потенціалом для збільшення продажів, залучення нових клієнтів та покращення впізнаваності бренду. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Системи та технології;№ 1 (65), 2023
dc.subject Instagram-магазин uk_UA
dc.subject електронна комерція uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject соціальні медіа uk_UA
dc.title Аналіз стратегій ефективного просування instagram-магазину для успішного бізнесу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2023/1(65)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Технічні науки"

Показати скорочений опис матеріалу