Короткий опис (реферат):
Розвиток соціальних медіа та електронної комерції привів до нової ери у підході компаній до маркетингу і про-дажів, а також використанню новітніх компʼютерних технологій для досягнення фінансового прибутку. Instagram, як одна з найпопулярніших платформ соціальних медіа, також став ефективним інструментом для бізнесу для охоплення потенційних клієнтів і просування своїх продуктів або послуг. Робота спрямована на дослідження вико-ристання Instagram-магазина як ефективного інструмента для успішного ведення бізнесу. У статті розглянуто вплив реклами в Instagram-магазині на використання соціальних медіа та електронної комерції. Підтверджено, що аналіз даних з Instagram-магазину важливий для вдосконалення стратегій маркетингу та продажів. У дослідженні описано різні видів ефективного використання Instagram-сторінки для бізнесу, таких як збільшення продажів, фор-мування бренду, залучення нових клієнтів, підвищення лояльності існуючих та використання інсайтів з Instagram-ма-газину для покращення стратегій маркетингу та продажів. У статті також наголошується на важливості аналізу даних Instagram-магазинів для покращення стратегій маркетингу та продажів. Дослідження демонструє, що для успіху в соціальних медіа, бізнес-власникам необхідно ретельно аналізувати та вдосконалювати свої рекламні кампанії, а також використовувати наявні інструменти, такі як Facebook Ads Manager, для досягнення максимального резуль-тату. Співбесіди з керівництвом магазину показали, що використання Instagram сторінки було ефективним для залу-чення нових клієнтів і покращення впізнаваності бренду магазину. Аналіз наявних досліджень і публікацій підтвердив потенціал Instagram для бізнесу, а також важливість використання інформації для вдосконалення стратегій марке-тингу та продажів. Зроблено висновок, що Instagram-магазин є важливим засобом для збільшення продажів в елек-тронній комерції, напрям дослідження є актуальним для бізнесу, а використання і розвинення саме Instagram-магазину є потенціалом для збільшення продажів, залучення нових клієнтів та покращення впізнаваності бренду.