Репозиторий Dspace

Імідж підприємства індустрії гостинності як інструмент забезпечення конкурентоспроможності

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Корнєєв, М.В.
dc.contributor.author Кучер, М.М.
dc.contributor.author Третьякова, В.О.
dc.date.accessioned 2023-08-08T12:31:07Z
dc.date.available 2023-08-08T12:31:07Z
dc.date.issued 2023-08-08
dc.identifier.citation Корнєєв М.В. Імідж підприємства індустрії гостинності як інструмент забезпечення конкурентоспроможності / М.В. Корнєєв, М.М. Кучер, В.О. Третьякова // Науковий погляд: економіка та управління, № 2 (82) / 2023. С. 50-58. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-666X
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5557
dc.description.abstract Стаття присвячена вивченню ролі іміджу підприємства сфери гостинності у забезпеченні конкурентоспроможності на ринку послуг. Аргументовано важливість іміджу підприємства в забезпеченні конкурентоспроможності. Доведено, що імідж є ефективним інструментом конкурентної боротьби та ключовим чинником у зміцненні позицій підприємства на ринку, де успіх значною мірою залежить від того, на скільки реальний імідж закладу гостинності відповідає бажаному та очікуваному споживачами. Визначено ефективні шляхи підвищення іміджу підприємств гостинності, які є складниками чи інструментами маркетингової діяльності закладів та основними елементами в досягненні успіху на ринку послуг. Серед перспективних напрямів функціонування виокремлено роботу з резервом іміджу: впровадження інноваційних технологій обслуговування та виробництва, формування корпоративної культури персоналу, запровадження інноваційних форм навчання персоналу, удосконалення системи заохочення та мотивування працівників; запровадження програм лояльності, посилення рекламної підтримки, покращення маркетингової комунікації з метою підвищення інформаційної публічності діяльності закладів гостинності. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;№ 2 (82) / 2023
dc.subject готельно-ресторанне підприємство uk_UA
dc.subject імідж uk_UA
dc.subject індустрія гостинності uk_UA
dc.subject конкурентні переваги uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject маркетингова діяльність uk_UA
dc.title Імідж підприємства індустрії гостинності як інструмент забезпечення конкурентоспроможності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2023/2 (82)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись