Abstract:
Стаття присвячена аналітичному розгляду сервісних інновацій в ресторанах як основних компонентів інноваційного розвитку підприємства. Була досліджена законодавча база, на яку спираються інноваційні процеси в Україні, а також розглянуті суб’єкти інноваційної діяльності країни. Були розглянуті поняття інноваційного проекту, інноваційної продукції, інноваційних діяльності та продукту. Було встановлено, що для впровадження інновацій у ресторан або готель, заклад повинен обрати свою інноваційну стратегію та поставити чіткі цілі, які будуть досягатись за допомогою стратегічного управління інноваційною діяльністю. Було встановлено інноваційні інструменти для привертання гостей в заклади і проаналізовано сучасні формати ресторанів. Зазначено важливість диджиталізації як інноваційного процесу підприємств гостинності.