dc.contributor.author |
Язіна, В.А. |
|
dc.contributor.author |
Стеблюк, Н.Ф. |
|
dc.contributor.author |
Третьякова, В.О. |
|
dc.date.accessioned |
2023-08-08T11:43:32Z |
|
dc.date.available |
2023-08-08T11:43:32Z |
|
dc.date.issued |
2023-08-08 |
|
dc.identifier.citation |
Язіна В.А. Управління іміджем підприємства гостинності та особливості його формування / В.А. Язіна, Н.Ф. Стеблюк, В.О. Третьякова // Науковий погляд: економіка та управління, № 2 (82) / 2023. С. 86-93. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2521-666X |
|
dc.identifier.issn |
2706-9079 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5552 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена вивченню іміджу підприємства сфери гостинності як основного детермінанту успішного функціонування закладу готельно-ресторанного господарства. Досліджено аспекти формування й розвитку іміджу підприємства та з’ясовано, що імідж є комплексним поняттям, елементами якого є репутація, якість продукту та послуг, дизайн, популярність, ціна, система знижок, місія й стратегія компанії, фірмовий стиль тощо. Обґрунтовано теоретико-методичні основи формування й управління іміджем закладу сфери гостинності, які сприяють успішному функціонуванню підприємства на ринку послуг. Визначено ефективні шляхи підвищення іміджу підприємства гостинності, найпродуктивнішим з яких є розробка власної чітко продуманої програми створення позитивного іміджу з
обов’язковим формуванням взаємопов’язаних елементів: фундаменту, зовнішнього, внутрішнього і нематеріального іміджів, що охоплюють усі складові й засоби утворювання успішного іміджу. Встановлено основні чинники, що ефективно впливають на формування позитивного іміджу підприємств індустрії гостинності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;№ 2 (82) / 2023 |
|
dc.subject |
готельно-ресторанне підприємство |
uk_UA |
dc.subject |
індустрія гостинності |
uk_UA |
dc.subject |
підприємство гостинності |
uk_UA |
dc.subject |
позитивний імідж |
uk_UA |
dc.subject |
управління іміджем |
uk_UA |
dc.subject |
формування іміджу |
uk_UA |
dc.title |
Управління іміджем підприємства гостинності та особливості його формування |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |