DSpace Repository

Управління іміджем підприємства гостинності та особливості його формування

Show simple item record

dc.contributor.author Язіна, В.А.
dc.contributor.author Стеблюк, Н.Ф.
dc.contributor.author Третьякова, В.О.
dc.date.accessioned 2023-08-08T11:43:32Z
dc.date.available 2023-08-08T11:43:32Z
dc.date.issued 2023-08-08
dc.identifier.citation Язіна В.А. Управління іміджем підприємства гостинності та особливості його формування / В.А. Язіна, Н.Ф. Стеблюк, В.О. Третьякова // Науковий погляд: економіка та управління, № 2 (82) / 2023. С. 86-93. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-666X
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5552
dc.description.abstract Стаття присвячена вивченню іміджу підприємства сфери гостинності як основного детермінанту успішного функціонування закладу готельно-ресторанного господарства. Досліджено аспекти формування й розвитку іміджу підприємства та з’ясовано, що імідж є комплексним поняттям, елементами якого є репутація, якість продукту та послуг, дизайн, популярність, ціна, система знижок, місія й стратегія компанії, фірмовий стиль тощо. Обґрунтовано теоретико-методичні основи формування й управління іміджем закладу сфери гостинності, які сприяють успішному функціонуванню підприємства на ринку послуг. Визначено ефективні шляхи підвищення іміджу підприємства гостинності, найпродуктивнішим з яких є розробка власної чітко продуманої програми створення позитивного іміджу з обов’язковим формуванням взаємопов’язаних елементів: фундаменту, зовнішнього, внутрішнього і нематеріального іміджів, що охоплюють усі складові й засоби утворювання успішного іміджу. Встановлено основні чинники, що ефективно впливають на формування позитивного іміджу підприємств індустрії гостинності. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;№ 2 (82) / 2023
dc.subject готельно-ресторанне підприємство uk_UA
dc.subject індустрія гостинності uk_UA
dc.subject підприємство гостинності uk_UA
dc.subject позитивний імідж uk_UA
dc.subject управління іміджем uk_UA
dc.subject формування іміджу uk_UA
dc.title Управління іміджем підприємства гостинності та особливості його формування uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2023/2 (82)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account