Короткий опис (реферат):
Стаття присвячена вивченню іміджу підприємства сфери гостинності як основного детермінанту успішного функціонування закладу готельно-ресторанного господарства. Досліджено аспекти формування й розвитку іміджу підприємства та з’ясовано, що імідж є комплексним поняттям, елементами якого є репутація, якість продукту та послуг, дизайн, популярність, ціна, система знижок, місія й стратегія компанії, фірмовий стиль тощо. Обґрунтовано теоретико-методичні основи формування й управління іміджем закладу сфери гостинності, які сприяють успішному функціонуванню підприємства на ринку послуг. Визначено ефективні шляхи підвищення іміджу підприємства гостинності, найпродуктивнішим з яких є розробка власної чітко продуманої програми створення позитивного іміджу з
обов’язковим формуванням взаємопов’язаних елементів: фундаменту, зовнішнього, внутрішнього і нематеріального іміджів, що охоплюють усі складові й засоби утворювання успішного іміджу. Встановлено основні чинники, що ефективно впливають на формування позитивного іміджу підприємств індустрії гостинності.