dc.contributor.author |
Лазарєва, О.В. |
|
dc.contributor.author |
Белінська, С.М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-29T08:59:37Z |
|
dc.date.available |
2023-05-29T08:59:37Z |
|
dc.date.issued |
2023-05-29 |
|
dc.identifier.citation |
Лазарєва О.В. Синергія напрямків STEM-освіти в контексті підготовки студентів за спеціальністю 193 «Геодезія та землеустрій» / О.В. Лазарєва, С.М. Белінська // Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 139-145. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-9079 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5405 |
|
dc.description.abstract |
В статті обґрунтовано основні напрямки впровадження STEM-інновацій в освітнє середовище для студентів спеціальності 193 “Геодезія та землеустрій”. Вивчено досвід впровадження STEM-освіти в таких країнах Європейського Союзу. Запропоновано додаткові компетентності до існуючих STEM-компонентів випускників спеціальності 193 “Геодезія та землеустрій”. З’ясовано, що особливостями впровадження STEM у освітній простір є здатність до поєднання теорії з практикою, практично орієнтоване мислення, виконання практично орієнтованих STEM-проектів, удосконалення науково-дослідної та інженерної складової, використання комп’ютерних технологій, напрацювань ІТ-інженерії,
автоматизація землевпорядного виробництва із застосуванням STEM-компонентів. Визначено основні напрямки впровадження STEM-інновацій у освітній процес для фахівців спеціальності 193 “Геодезія та землеустрій”, вивчено особливості впровадження STEM у освітній простір фахівців спеціальності, представлено складові впровадження STEM-інновацій у освітній процес. Практична реалізація основних напрямків впровадження STEM-інновацій для студентів спеціальності 193 “Геодезія та землеустрій” сприятиме набуттю кваліфікованих вмінь та навичок, дозволить вчасно визначити проблему та віднайти алгоритм її вирішення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;№ 1 (81) / 2023 |
|
dc.subject |
STEM-освіта |
uk_UA |
dc.subject |
STEM-інновації |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
геодезія |
uk_UA |
dc.subject |
землеустрій |
uk_UA |
dc.subject |
фахівців спеціальності |
uk_UA |
dc.subject |
вміння та навички |
uk_UA |
dc.title |
Синергія напрямків STEM-освіти в контексті підготовки студентів за спеціальністю 193 «Геодезія та землеустрій» |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |