dc.contributor.author |
Страхніцький, Я. О. |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-24T08:03:14Z |
|
dc.date.available |
2023-05-24T08:03:14Z |
|
dc.date.issued |
2023-05-24 |
|
dc.identifier.citation |
Страхніцький Я. О. Структурно-функціональна характеристика державної політики у сфері захисту критичної інфраструктури в Україні / Я. О. Страхніцький // Публічне управління та митне адміністрування, № 4 (35), 2022. С. 112-117. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-9653 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5360 |
|
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано процеси реалізації державної політики у сфері захисту об’єктів критичної інфраструктури на основі чого визначено два ключові ієрархічно пов’язані рівні управління. Дієвість архітектури державної політики у сфері захисту критичної інфраструктури пропонується визначати на підставі оцінки «зрілості» механізмів державного управління сектором за певними критеріями, особливо в частині його спроможності оперативно реагувати на кризові ситуації.
Здійснено оцінку структурно-функціональних особливостей державної політики у сфері захисту критичної інфраструктури в Україні, відповідно до обраного алгоритму.
Здійснено аналіз нормативно-правової база та інституційних аспектів державної політики у сфері захисту критичної інфраструктури в Україні. Зазначається, що знаковою подією у сфері захисту критичної інфраструктури стало прийняття Закону України «Про критичну інфраструктуру», яким ідентифіковано основних суб’єктів формування та реалізації державної політики у сфері захисту критичної інфраструктури. Відзначено що суб’єктний склад даного напрямку варто розмежувати на суб’єктів відповідальних за формування та реалізацію державної політики та суб’єктів національної системи захисту критичної інфраструктури. У межах даної структурно-функціональної області визначено квадрокомплекс функціонуючих систем реагування.
Акцентовано увагу, що ефективний захист критичної інфраструктури в Україні при надзвичайних ситуаціях та терористичних загрозах неможливий без посилення на державному рівні активності у напрямку проведення регулярних міжсекторальних навчань із оперативного реагування на надзвичайні ситуації на об’єктах критичної інфраструктури. Основною метою даних заходів визначено підвищення рівня міжвідомчої взаємодії для попередження диверсійно-терористичних загроз.
Пропозицію віднесено до категорії превентивних та антикризових заходів державної політики у сфері захисту найважливіших об’єктів критичної інфраструктури. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Публічне управління та митне адміністрування;№ 4 (35), 2022 |
|
dc.subject |
критична інфраструктура |
uk_UA |
dc.subject |
захист критичної інфраструктури |
uk_UA |
dc.subject |
державна політика |
uk_UA |
dc.subject |
ризики |
uk_UA |
dc.subject |
структурно-функціональна характеристика |
uk_UA |
dc.subject |
інституційне забезпечення |
uk_UA |
dc.subject |
превентивні заходи |
uk_UA |
dc.title |
Структурно-функціональна характеристика державної політики у сфері захисту критичної інфраструктури в Україні |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |