Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ульяновська, Ю. В. | |
dc.contributor.author | Майстренко, Т. С. | |
dc.date.accessioned | 2016-04-07T09:36:57Z | |
dc.date.available | 2016-04-07T09:36:57Z | |
dc.date.issued | 2016-04-07 | |
dc.identifier.citation | 1. Порядок організації контролю та оцінювання успішності студентів у Європейській кредитно-трансферній системі (ЄКТС) в Академії митної служби України / [укл. О. М. Корх, Л. В. Бабенко]. – Дніпропетровськ : Академія митної служби України, 2013. – 11 с. 2. Аванесов В. С. Композиция тестовых заданий / Аванесов В. С. – М. : Из-во Центра тестирования Минобразования РФ, 2002. – 239 c. 3. Морев И. А. Образовательные информационные технологи : учебн. пособие : в 2-х ч. – Ч. 2. Педагогические измерения / Морев И. А. – Владивосток : Издательство Дальневосточного университета, 2002. – 174 с. 4. Ягупов В. В. Педагогіка : навч. посіб. / Ягупов В. В. – К. : Либідь, 2002. – 560 с. 5. Домрачев В. Нечеткие модели рейтинговых систем оценки знаний / Домрачев В. Г., Полещук О. М., Ретинская И. В. [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.ict.edu.ru/vconf/files/tm01_627.doc. 6. Мелихов А. Н. Ситуационные советующие системы с нечеткой логикой / Мелихов А. Н., Берштейн Л. С., Коровин С. Я. – М. : Наука, 1990. – 272 с. 7. Штовба С. Д. Введение в теорию нечетких множеств и нечеткую логику [Электронный ресурс] / Штовба С. Д. – Режим доступа : http://www.matlab.exponenta.ru/fuzzylogic/ book1/index.php. 8. Ротштейн А. П. Влияние методов дефаззификации на скорость настройки нечеткой модели / А. П. Ротштейн, С. Д. Штовба // Кибернетика и системный анализ. – 2002. – № 5. – С. 169–174. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2310-9645 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/520 | |
dc.description.abstract | Розглядається застосування теорії нечітких множин для кількісної оцінки рівня засвоєння студентом дисципліни, з урахуванням передбачених видів роботи. Проаналізовано й наведено засоби розв’язання сформульованої задачі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Академія митної служби України | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Технічні науки;2013/2 | |
dc.subject | комплексне оцінювання якості | uk_UA |
dc.subject | теорії нечітких множин | uk_UA |
dc.subject | розв’язання сформульованої задачі | uk_UA |
dc.subject | comprehensive evaluation of quality | uk_UA |
dc.subject | fuzzy set theory | uk_UA |
dc.subject | solving formulated problem | uk_UA |
dc.title | Постановка задачі комплексного оцінювання якості знань студента з навчальної дисципліни | uk_UA |
dc.title.alternative | Problem integrated quality evaluation of students’ knowledge of the subject | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |