Репозиторий Dspace

Постановка задачі комплексного оцінювання якості знань студента з навчальної дисципліни

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ульяновська, Ю. В.
dc.contributor.author Майстренко, Т. С.
dc.date.accessioned 2016-04-07T09:36:57Z
dc.date.available 2016-04-07T09:36:57Z
dc.date.issued 2016-04-07
dc.identifier.citation 1. Порядок організації контролю та оцінювання успішності студентів у Європейській кредитно-трансферній системі (ЄКТС) в Академії митної служби України / [укл. О. М. Корх, Л. В. Бабенко]. – Дніпропетровськ : Академія митної служби України, 2013. – 11 с. 2. Аванесов В. С. Композиция тестовых заданий / Аванесов В. С. – М. : Из-во Центра тестирования Минобразования РФ, 2002. – 239 c. 3. Морев И. А. Образовательные информационные технологи : учебн. пособие : в 2-х ч. – Ч. 2. Педагогические измерения / Морев И. А. – Владивосток : Издательство Дальневосточного университета, 2002. – 174 с. 4. Ягупов В. В. Педагогіка : навч. посіб. / Ягупов В. В. – К. : Либідь, 2002. – 560 с. 5. Домрачев В. Нечеткие модели рейтинговых систем оценки знаний / Домрачев В. Г., Полещук О. М., Ретинская И. В. [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.ict.edu.ru/vconf/files/tm01_627.doc. 6. Мелихов А. Н. Ситуационные советующие системы с нечеткой логикой / Мелихов А. Н., Берштейн Л. С., Коровин С. Я. – М. : Наука, 1990. – 272 с. 7. Штовба С. Д. Введение в теорию нечетких множеств и нечеткую логику [Электронный ресурс] / Штовба С. Д. – Режим доступа : http://www.matlab.exponenta.ru/fuzzylogic/ book1/index.php. 8. Ротштейн А. П. Влияние методов дефаззификации на скорость настройки нечеткой модели / А. П. Ротштейн, С. Д. Штовба // Кибернетика и системный анализ. – 2002. – № 5. – С. 169–174. uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9645
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/520
dc.description.abstract Розглядається застосування теорії нечітких множин для кількісної оцінки рівня засвоєння студентом дисципліни, з урахуванням передбачених видів роботи. Проаналізовано й наведено засоби розв’язання сформульованої задачі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Академія митної служби України uk_UA
dc.relation.ispartofseries Технічні науки;2013/2
dc.subject комплексне оцінювання якості uk_UA
dc.subject теорії нечітких множин uk_UA
dc.subject розв’язання сформульованої задачі uk_UA
dc.subject comprehensive evaluation of quality uk_UA
dc.subject fuzzy set theory uk_UA
dc.subject solving formulated problem uk_UA
dc.title Постановка задачі комплексного оцінювання якості знань студента з навчальної дисципліни uk_UA
dc.title.alternative Problem integrated quality evaluation of students’ knowledge of the subject uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2013/2
    Серія "Технічні науки"

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись