Репозитарiй DSpace

Побудова комунікаційного процесу в організації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дьомін, Максим
dc.contributor.author Єдинак, Володимир
dc.date.accessioned 2023-04-11T12:20:45Z
dc.date.available 2023-04-11T12:20:45Z
dc.date.issued 2023-04-11
dc.identifier.citation Дьомін, М., Єдинак, В. Побудова комунікаційного процесу в організації. Innovation and Sustainability, №3, 2012. С. 65–71. uk_UA
dc.identifier.issn 2786-5940
dc.identifier.issn 2786-5959
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5151
dc.description.abstract У роботі розглянуто основні підходи (маркетинговий, економічний, соціальний, психологічний, філософський, лінгвістичний) до визначення поняття комунікації і комунікаційного процесу; визначена необхідність використання системного підходу у процесі побудови комунікацій в будь-якій організації; у підтвердження визначального впливу комунікації на успіх організації було наведено узагальнені результати опитувань керівників і працівників різних організацій із різних країн стосовно недоліків в організаційних комунікаціях і потенціалу виникнення організаційних проблем у ході здійснення комунікаційного процесу; приведено ряд положень, які підтверджують необхідність наявності ефективної системи комунікації в організації; наведені аспекти діяльності організації, на які першочергово спрямовуються організаційні комунікації; розглянуті складові комунікаційної мережі (відправник, повідомлення, канал, одержувач) та етапи комунікаційного процесу; розглянуто визначення поняття комунікативного шуму;надано визначення комунікаційним бар’єрам, як явищу; перелічені та охарактеризовані основні види комунікаційних бар’єрів (особистісні, фізичні і семантичні), зокрема проаналізовані ті бар’єри, які притаманні саме організаційним комунікаціям; змістовно наведені принципи побудови системи комунікацій в організації, дотримання яких є одним із головних факторів ефективності комунікаційної системи; зазначено роль комунікативного простору у процесі реалізації стратегічних програм розвитку організації;визначені заходи і рекомендації, які, охоплюючи різні аспекти діяльності організації, сприяють підвищенню ефективності комунікаційних процесів у внутрішньому і зовнішньому середовищах організації. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вінницький національний технічний університет uk_UA
dc.relation.ispartofseries Innovation and Sustainability;№ 3, 2022
dc.subject комунікація uk_UA
dc.subject комунікації в організації uk_UA
dc.subject комунікаційний процес uk_UA
dc.subject комунікаційні бар’єри uk_UA
dc.subject удосконалення комунікації uk_UA
dc.title Побудова комунікаційного процесу в організації uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу