dc.contributor.author |
Дьомін, Максим |
|
dc.contributor.author |
Єдинак, Володимир |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-11T12:20:45Z |
|
dc.date.available |
2023-04-11T12:20:45Z |
|
dc.date.issued |
2023-04-11 |
|
dc.identifier.citation |
Дьомін, М., Єдинак, В. Побудова комунікаційного процесу в організації. Innovation and Sustainability, №3, 2012. С. 65–71. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2786-5940 |
|
dc.identifier.issn |
2786-5959 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5151 |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглянуто основні підходи (маркетинговий, економічний, соціальний, психологічний, філософський, лінгвістичний) до визначення поняття комунікації і комунікаційного процесу; визначена необхідність використання системного підходу у процесі побудови комунікацій в будь-якій організації; у підтвердження визначального впливу комунікації на успіх організації було наведено узагальнені результати опитувань керівників і працівників різних організацій із різних країн стосовно недоліків в організаційних комунікаціях і потенціалу виникнення організаційних проблем у ході здійснення комунікаційного процесу; приведено ряд положень, які підтверджують необхідність наявності ефективної системи комунікації в організації; наведені аспекти діяльності організації, на які першочергово
спрямовуються організаційні комунікації; розглянуті складові комунікаційної мережі (відправник, повідомлення, канал, одержувач) та етапи комунікаційного процесу; розглянуто визначення поняття комунікативного шуму;надано визначення комунікаційним бар’єрам, як явищу; перелічені та охарактеризовані основні види комунікаційних бар’єрів (особистісні, фізичні і семантичні), зокрема проаналізовані ті бар’єри, які притаманні саме організаційним комунікаціям; змістовно наведені принципи побудови системи комунікацій в організації, дотримання яких є одним із головних факторів ефективності комунікаційної системи; зазначено роль комунікативного простору у процесі реалізації стратегічних програм розвитку організації;визначені заходи і рекомендації, які, охоплюючи різні аспекти діяльності організації, сприяють підвищенню ефективності комунікаційних процесів у внутрішньому і
зовнішньому середовищах організації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Вінницький національний технічний університет |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Innovation and Sustainability;№ 3, 2022 |
|
dc.subject |
комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
комунікації в організації |
uk_UA |
dc.subject |
комунікаційний процес |
uk_UA |
dc.subject |
комунікаційні бар’єри |
uk_UA |
dc.subject |
удосконалення комунікації |
uk_UA |
dc.title |
Побудова комунікаційного процесу в організації |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |