Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Васильєва, Т.А. | |
dc.contributor.author | Дейнека, О.В. | |
dc.date.accessioned | 2023-03-22T12:40:00Z | |
dc.date.available | 2023-03-22T12:40:00Z | |
dc.date.issued | 2023-03-22 | |
dc.identifier.citation | Васильєва Т.А., Дейнека О.В. Методологія формування за мережевим принципом коопетиційної моделі реалізації концепції «місто, що навчається». Науковий погляд: економіка та управління. №4 (80) / 2022. С. 43-53. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2706-9079 | |
dc.identifier.issn | 2521-666X | |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5096 | |
dc.description.abstract | У статті узагальнено основні тенденції розвитку освіти дорослих та розкрито необхідність удосконалення взаємовідносин в процесі реалізації концепції «місто, що навчається». Встановлено особливості розвитку коопетиції в цілому, а також окреслено специфічні риси коопетиційних зв’язків та надано характеристику основних їх типів. Розглянуто характеристики формування коопетиційної моделі за мережевим принципом з окресленням основних її переваг та недоліків. Обґрунтовано доцільність формування коопетиційних зв’язків між провайдерами освітніх послуг в межах розвитку концепції «місто, що навчається». Визначено, що реалізація коопетиційної моделі взаємовідносин між надавачами освітніх послуг сприятиме впровадженню інноваційних технологій в освіті, поширенню кращих практик, формуванню прозорих конкурентних взаємовідносин та розвитку людського капіталу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Науковий погляд: економіка та управління;№4 (80) / 2022 | |
dc.subject | освіта дорослих | uk_UA |
dc.subject | місто | uk_UA |
dc.subject | що навчається | uk_UA |
dc.subject | постачальники освітніх послуг | uk_UA |
dc.subject | кооперація | uk_UA |
dc.subject | коопераційні відносини | uk_UA |
dc.subject | мережевий принцип | uk_UA |
dc.title | Методологія формування за мережевим принципом коопетиційної моделі реалізації концепції «місто, що навчається» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |