Репозитарiй DSpace

Маркетинг-мікс: зміни у поглядах щодо інгредієнтів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Парсяк, В.Н.
dc.date.accessioned 2023-03-20T13:13:47Z
dc.date.available 2023-03-20T13:13:47Z
dc.date.issued 2023-03-20
dc.identifier.citation Парсяк В.Н. Маркетинг-мікс: зміни у поглядах щодо інгредієнтів. Науковий погляд: економіка та управління. 3 (79) / 2022. С. 77-82. uk_UA
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5072
dc.description.abstract З того часу, як економіка України почала розбудовуватися на ринкових засадах, в її повсякденність цілком органічно увійшло таке явище як маркетинг. Нині з ним добре знайомі й виготовлювачі виробів, й надавачі послуг, та, природно, чисельні їх споживачі. Ба більше, можна стверджувати, що не лише знайомі, але безперервно прагнуть вдосконалювати інструменти впливу на контактні аудиторії, з одного боку, та віддають перевагу, з іншого, тим продуцентам, які можуть робити це якомога досконаліше. З огляду на наведені констатації, автор в цьому огляді публікацій сконцентрував увагу на метаморфозах, що відбуваються у складі маркетинг-міксу. В такий спосіб отримано відразу декілька результатів. По-перше, знайдено аргументи на користь того, що маркетинг як різновид господарської діяльності та філософія бізнесу перманентно змінюється, відбиваючи поточні запити ринку та трансформації, які відбуваються в його інформаційно-комунікаційному підґрунті. По-друге, ці зміни не можуть не зацікавити менеджмент, якщо він реально прагне піднесення бізнесу. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;№3 (79) / 2022
dc.subject економіка uk_UA
dc.subject ринок uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject споживацькі очікування uk_UA
dc.subject конкурентне протистояння uk_UA
dc.subject інструменти маркетингу uk_UA
dc.subject маркетинг-мікс uk_UA
dc.title Маркетинг-мікс: зміни у поглядах щодо інгредієнтів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2022/3(79)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показати скорочений опис матеріалу