Короткий опис (реферат):
З того часу, як економіка України почала розбудовуватися на ринкових засадах, в її повсякденність цілком органічно увійшло таке явище як маркетинг. Нині з ним добре знайомі й виготовлювачі виробів, й надавачі послуг, та, природно, чисельні їх споживачі. Ба більше, можна стверджувати, що не лише знайомі, але безперервно прагнуть вдосконалювати інструменти впливу на контактні аудиторії, з одного боку, та віддають перевагу, з іншого, тим продуцентам, які можуть робити це якомога досконаліше. З огляду на наведені констатації, автор в цьому огляді публікацій сконцентрував увагу на метаморфозах, що відбуваються у складі маркетинг-міксу. В такий спосіб отримано відразу декілька результатів. По-перше, знайдено аргументи на користь того, що маркетинг як різновид господарської діяльності та філософія бізнесу перманентно змінюється, відбиваючи поточні запити ринку та трансформації, які відбуваються в його інформаційно-комунікаційному підґрунті. По-друге, ці зміни не можуть не зацікавити менеджмент, якщо він реально прагне піднесення бізнесу.