Abstract:
У статті досліджено тенденції стрімкого розвитку Інтернету речей. Розкрито шестирівневу архітектуру Інтернету речей. Наведено класифікація Інтернету речей, в основі якої як критерій обрано суб'єкт
ринку Інтернету речей. Визначено економічні ефекти від впровадження Інтернету речей у різних секторах економіки, включаючи промисловість, логістику, енергетику, видобуток корисних копалин, сільське господарство, транспорт, будівництво, фінанси. Досліджено поняття Big Data через призму трьох V: volume – обсяг, velocity – швидкість, variety – різноманітність. Наведено класифікацію інформації, яка належить до Великих даних. Охарактеризовано загальну архітектуру, характерну для Big Data. Виокремлено відмінності між Інтернетом речей та Big Data. Запропоновано подальші шляхи комбінації цих технологій.