DSpace Repository

Інтерактивні соціо-комунікаційні моделі: перспективи використання в міжнародних відносинах , туризмі та готельно-ресторанній справі

Show simple item record

dc.contributor.author Ятчук, О.М.
dc.contributor.author Небаба, Н.О.
dc.contributor.author Кучер, М.М.
dc.date.accessioned 2023-03-17T09:17:46Z
dc.date.available 2023-03-17T09:17:46Z
dc.date.issued 2023-03-17
dc.identifier.citation Ятчук О.М., Небаба Н.О., Кучер М.М. Інтерактивні соціо-комунікаційні моделі: перспективи використання в міжнародних відносинах , туризмі та готельно-ресторанній справі. Науковий погляд: економіка та управління. №2 (78) / 2022. С. 26-30. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-666X
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5040
dc.description.abstract Стаття присвячена використанню соціо-комунікаційних моделей в сферах міжнародних відносин, туризму та готельно-ресторанної справи в контексті міждисциплінарного спрямування класичних наукових студій. Узагальнено основні тенденції розвитку соціо-комунікаційного простору як частини загального інформаційного простору та мережі Інтернет зокрема. Доведено спільність міждисциплінарного підходу для вивчення комунікаційних завдань в сфері взаємодії як певної інтерактивної моделі комунікаційних технологій. Встановлено особливості інтерактивної соціокомунікаційної моделі та її доцільність використання в міжнародних відносинах, туризмі та готельно-ресторанній справі як частини стратегічних, іміджевих та бізнес-комунікацій. Визначено, що поодинокі приклади в сферах міжнародних відносин, туризму та готельно-ресторанної справи доводять, що використання цієї інтерактивної моделі комунікації є перспективним напрямом як для практичної діяльності у зазначених сферах, так і для подальшого наукового прогнозування, моделювання та вивчення особливостей. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;№2 (78) / 2022
dc.subject іміджеві комунікації uk_UA
dc.subject інтерактивність uk_UA
dc.subject Інтернет uk_UA
dc.subject міжнародні відносини uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject готельно-ресторанна справа uk_UA
dc.subject стратегічні комунікації uk_UA
dc.title Інтерактивні соціо-комунікаційні моделі: перспективи використання в міжнародних відносинах , туризмі та готельно-ресторанній справі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022/2(78)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account