dc.contributor.author |
Ятчук, О.М. |
|
dc.contributor.author |
Небаба, Н.О. |
|
dc.contributor.author |
Кучер, М.М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-17T09:17:46Z |
|
dc.date.available |
2023-03-17T09:17:46Z |
|
dc.date.issued |
2023-03-17 |
|
dc.identifier.citation |
Ятчук О.М., Небаба Н.О., Кучер М.М. Інтерактивні соціо-комунікаційні моделі: перспективи використання в міжнародних відносинах , туризмі та готельно-ресторанній справі. Науковий погляд: економіка та управління. №2 (78) / 2022. С. 26-30. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2521-666X |
|
dc.identifier.issn |
2706-9079 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5040 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена використанню соціо-комунікаційних моделей в сферах міжнародних відносин, туризму та готельно-ресторанної справи в контексті міждисциплінарного спрямування класичних наукових студій. Узагальнено основні тенденції розвитку соціо-комунікаційного простору як частини загального інформаційного простору та мережі Інтернет зокрема. Доведено спільність міждисциплінарного підходу для вивчення комунікаційних завдань в сфері взаємодії як певної інтерактивної моделі комунікаційних технологій. Встановлено особливості інтерактивної соціокомунікаційної моделі та її доцільність використання в міжнародних відносинах, туризмі та готельно-ресторанній справі як частини стратегічних, іміджевих та бізнес-комунікацій. Визначено, що поодинокі приклади в сферах міжнародних відносин, туризму та готельно-ресторанної справи доводять, що використання цієї інтерактивної моделі комунікації є перспективним напрямом як для практичної діяльності у зазначених сферах, так і для подальшого наукового прогнозування, моделювання та вивчення особливостей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;№2 (78) / 2022 |
|
dc.subject |
іміджеві комунікації |
uk_UA |
dc.subject |
інтерактивність |
uk_UA |
dc.subject |
Інтернет |
uk_UA |
dc.subject |
міжнародні відносини |
uk_UA |
dc.subject |
туризм |
uk_UA |
dc.subject |
готельно-ресторанна справа |
uk_UA |
dc.subject |
стратегічні комунікації |
uk_UA |
dc.title |
Інтерактивні соціо-комунікаційні моделі: перспективи використання в міжнародних відносинах , туризмі та готельно-ресторанній справі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |