Abstract:
Стаття присвячена використанню соціо-комунікаційних моделей в сферах міжнародних відносин, туризму та готельно-ресторанної справи в контексті міждисциплінарного спрямування класичних наукових студій. Узагальнено основні тенденції розвитку соціо-комунікаційного простору як частини загального інформаційного простору та мережі Інтернет зокрема. Доведено спільність міждисциплінарного підходу для вивчення комунікаційних завдань в сфері взаємодії як певної інтерактивної моделі комунікаційних технологій. Встановлено особливості інтерактивної соціокомунікаційної моделі та її доцільність використання в міжнародних відносинах, туризмі та готельно-ресторанній справі як частини стратегічних, іміджевих та бізнес-комунікацій. Визначено, що поодинокі приклади в сферах міжнародних відносин, туризму та готельно-ресторанної справи доводять, що використання цієї інтерактивної моделі комунікації є перспективним напрямом як для практичної діяльності у зазначених сферах, так і для подальшого наукового прогнозування, моделювання та вивчення особливостей.