Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Новицька, Н.Б. | |
dc.contributor.author | Новицький, А.М. | |
dc.contributor.author | Приймаченко, Д.В. | |
dc.date.accessioned | 2023-03-09T10:11:44Z | |
dc.date.available | 2023-03-09T10:11:44Z | |
dc.date.issued | 2023-03-09 | |
dc.identifier.citation | Новицька Н.Б., Новицький А.М., Приймаченко Д.В. Інформаційна культура як складова формування державної політики у сфері фахової передвищої освіти. Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія Право, Випуск 75, Частина 1, 2023. С. 255-259. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2307-3322 | |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5015 | |
dc.description.abstract | Сучасний етап розвитку суспільних відносин вирізняється стрімкою активізацією цифрових (інформаційних) технологій. Інтенсивний поступ науки й технологічний прогрес стали основними ознаками новітнього суспільства. Використання цифрових технологій дало поштовх процесам перетворень у суспільстві – інформаційній трансформації суспільних відносин, що виражено в застосуванні сучасних цифрових технологій у різноманітних сферах діяльності людини. Освіта набуває в інформаційному суспільстві нових рис, нового значення. Відзначено, що перспективність використання у майбутньому спеціалістами можливостей інформатизації, можливість спілкування в “он-лайн” режимі, використання автоматизованих пошукових та довідкових правових систем та електронних баз даних правової інформації викликає необхідність дослідження інформаційної культури як складової державної політики у сфері фахової передвищої освіти. Стаття присвячена висвітленню тих змін, які формують нові відносини в суспільстві, та показує важливість формування інформаційної культури та її вплив на реалізацію державної політики у сфері фахової передвищої освіти. Наголошено, що успішне виконання завдань в будь якій сфері виробництва залежить також і від інформаційної культури фахівців, що полягає у знанні, умінні користуватися всією сукупністю правових засобів роботи з інформацією під час виконання службових обов’язків у межах компетенції, встановленої законом та іншими правовими актами. Констатовано, що сьогодні керівник, спеціаліст високого рівня, зобов’язаний працювати з комп’ютером, використовувати можливості інформаційних систем та працювати з великими масивами інформації. Запропоновано, при реалізації державної політики у сфері фахової передвищої освіти необхідно серйозну увагу приділити формуванню інформаційної культури. Крім того при підготовці спеціалістів у закладах фахової передвищої освіти однією з обов’язкових дисциплін повинна стати – ”Інформаційна культура”. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Ужгородський національний університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія Право;Випуск 75, Частина 1, 2023 | |
dc.subject | фахова передвища освіта | uk_UA |
dc.subject | інформаційна культура | uk_UA |
dc.subject | державна політика | uk_UA |
dc.subject | формування і реалізація | uk_UA |
dc.subject | завдання | uk_UA |
dc.subject | здобувачі фахової передвищої освіти | uk_UA |
dc.title | Інформаційна культура як складова формування державної політики у сфері фахової передвищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |