Короткий опис (реферат):
Сучасний етап розвитку суспільних відносин вирізняється стрімкою активізацією цифрових (інформаційних) технологій. Інтенсивний поступ науки й технологічний прогрес стали основними ознаками новітнього суспільства. Використання цифрових технологій дало поштовх процесам перетворень у суспільстві – інформаційній трансформації суспільних відносин, що виражено в застосуванні
сучасних цифрових технологій у різноманітних сферах діяльності людини. Освіта набуває в інформаційному суспільстві нових рис, нового значення.
Відзначено, що перспективність використання у майбутньому спеціалістами можливостей інформатизації, можливість спілкування в “он-лайн” режимі, використання автоматизованих пошукових
та довідкових правових систем та електронних баз даних правової інформації викликає необхідність
дослідження інформаційної культури як складової державної політики у сфері фахової передвищої
освіти.
Стаття присвячена висвітленню тих змін, які формують нові відносини в суспільстві, та показує
важливість формування інформаційної культури та її вплив на реалізацію державної політики у сфері
фахової передвищої освіти.
Наголошено, що успішне виконання завдань в будь якій сфері виробництва залежить також і від
інформаційної культури фахівців, що полягає у знанні, умінні користуватися всією сукупністю правових засобів роботи з інформацією під час виконання службових обов’язків у межах компетенції,
встановленої законом та іншими правовими актами. Констатовано, що сьогодні керівник, спеціаліст
високого рівня, зобов’язаний працювати з комп’ютером, використовувати можливості інформаційних
систем та працювати з великими масивами інформації.
Запропоновано, при реалізації державної політики у сфері фахової передвищої освіти необхідно
серйозну увагу приділити формуванню інформаційної культури. Крім того при підготовці спеціалістів
у закладах фахової передвищої освіти однією з обов’язкових дисциплін повинна стати – ”Інформаційна культура”.