dc.contributor.author |
Новицька, Н.Б. |
|
dc.contributor.author |
Новицький, А.М. |
|
dc.contributor.author |
Приймаченко, Д.В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-09T10:11:44Z |
|
dc.date.available |
2023-03-09T10:11:44Z |
|
dc.date.issued |
2023-03-09 |
|
dc.identifier.citation |
Новицька Н.Б., Новицький А.М., Приймаченко Д.В. Інформаційна культура як складова формування державної політики у сфері фахової передвищої освіти. Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія Право, Випуск 75, Частина 1, 2023. С. 255-259. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2307-3322 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5015 |
|
dc.description.abstract |
Сучасний етап розвитку суспільних відносин вирізняється стрімкою активізацією цифрових (інформаційних) технологій. Інтенсивний поступ науки й технологічний прогрес стали основними ознаками новітнього суспільства. Використання цифрових технологій дало поштовх процесам перетворень у суспільстві – інформаційній трансформації суспільних відносин, що виражено в застосуванні
сучасних цифрових технологій у різноманітних сферах діяльності людини. Освіта набуває в інформаційному суспільстві нових рис, нового значення.
Відзначено, що перспективність використання у майбутньому спеціалістами можливостей інформатизації, можливість спілкування в “он-лайн” режимі, використання автоматизованих пошукових
та довідкових правових систем та електронних баз даних правової інформації викликає необхідність
дослідження інформаційної культури як складової державної політики у сфері фахової передвищої
освіти.
Стаття присвячена висвітленню тих змін, які формують нові відносини в суспільстві, та показує
важливість формування інформаційної культури та її вплив на реалізацію державної політики у сфері
фахової передвищої освіти.
Наголошено, що успішне виконання завдань в будь якій сфері виробництва залежить також і від
інформаційної культури фахівців, що полягає у знанні, умінні користуватися всією сукупністю правових засобів роботи з інформацією під час виконання службових обов’язків у межах компетенції,
встановленої законом та іншими правовими актами. Констатовано, що сьогодні керівник, спеціаліст
високого рівня, зобов’язаний працювати з комп’ютером, використовувати можливості інформаційних
систем та працювати з великими масивами інформації.
Запропоновано, при реалізації державної політики у сфері фахової передвищої освіти необхідно
серйозну увагу приділити формуванню інформаційної культури. Крім того при підготовці спеціалістів
у закладах фахової передвищої освіти однією з обов’язкових дисциплін повинна стати – ”Інформаційна культура”. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Ужгородський національний університет |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія Право;Випуск 75, Частина 1, 2023 |
|
dc.subject |
фахова передвища освіта |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційна культура |
uk_UA |
dc.subject |
державна політика |
uk_UA |
dc.subject |
формування і реалізація |
uk_UA |
dc.subject |
завдання |
uk_UA |
dc.subject |
здобувачі фахової передвищої освіти |
uk_UA |
dc.title |
Інформаційна культура як складова формування державної політики у сфері фахової передвищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |