DSpace Repository

Інформаційна культура як складова формування державної політики у сфері фахової передвищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Новицька, Н.Б.
dc.contributor.author Новицький, А.М.
dc.contributor.author Приймаченко, Д.В.
dc.date.accessioned 2023-03-09T10:11:44Z
dc.date.available 2023-03-09T10:11:44Z
dc.date.issued 2023-03-09
dc.identifier.citation Новицька Н.Б., Новицький А.М., Приймаченко Д.В. Інформаційна культура як складова формування державної політики у сфері фахової передвищої освіти. Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія Право, Випуск 75, Частина 1, 2023. С. 255-259. uk_UA
dc.identifier.issn 2307-3322
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5015
dc.description.abstract Сучасний етап розвитку суспільних відносин вирізняється стрімкою активізацією цифрових (інформаційних) технологій. Інтенсивний поступ науки й технологічний прогрес стали основними ознаками новітнього суспільства. Використання цифрових технологій дало поштовх процесам перетворень у суспільстві – інформаційній трансформації суспільних відносин, що виражено в застосуванні сучасних цифрових технологій у різноманітних сферах діяльності людини. Освіта набуває в інформаційному суспільстві нових рис, нового значення. Відзначено, що перспективність використання у майбутньому спеціалістами можливостей інформатизації, можливість спілкування в “он-лайн” режимі, використання автоматизованих пошукових та довідкових правових систем та електронних баз даних правової інформації викликає необхідність дослідження інформаційної культури як складової державної політики у сфері фахової передвищої освіти. Стаття присвячена висвітленню тих змін, які формують нові відносини в суспільстві, та показує важливість формування інформаційної культури та її вплив на реалізацію державної політики у сфері фахової передвищої освіти. Наголошено, що успішне виконання завдань в будь якій сфері виробництва залежить також і від інформаційної культури фахівців, що полягає у знанні, умінні користуватися всією сукупністю правових засобів роботи з інформацією під час виконання службових обов’язків у межах компетенції, встановленої законом та іншими правовими актами. Констатовано, що сьогодні керівник, спеціаліст високого рівня, зобов’язаний працювати з комп’ютером, використовувати можливості інформаційних систем та працювати з великими масивами інформації. Запропоновано, при реалізації державної політики у сфері фахової передвищої освіти необхідно серйозну увагу приділити формуванню інформаційної культури. Крім того при підготовці спеціалістів у закладах фахової передвищої освіти однією з обов’язкових дисциплін повинна стати – ”Інформаційна культура”. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Ужгородський національний університет uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія Право;Випуск 75, Частина 1, 2023
dc.subject фахова передвища освіта uk_UA
dc.subject інформаційна культура uk_UA
dc.subject державна політика uk_UA
dc.subject формування і реалізація uk_UA
dc.subject завдання uk_UA
dc.subject здобувачі фахової передвищої освіти uk_UA
dc.title Інформаційна культура як складова формування державної політики у сфері фахової передвищої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account