Репозиторий Dspace

Управління знаннями на основі масивів неструктурованих текстів у службових документах

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Мороз, Б. І.
dc.contributor.author Костенко, Д. Є.
dc.date.accessioned 2016-04-04T11:40:17Z
dc.date.available 2016-04-04T11:40:17Z
dc.date.issued 2016-04-04
dc.identifier.citation 1. Teece D. J. Firm organization, industrial structure and technological innovation / D. J. Teece // Journal of Economic Behavior and Organization. – 2001. – № 2. – P. 193–224. 2. Davenport T. Working knowledge: how organizations manage what they know / T. Davenport, L. Prusak. – Harvard Business School Press, 1998. – P. 200. 3. Нонака И. Компания – создатель знания. Зарождение и развитие инноваций в японских фирмах / И. Нонака, Х. Такеучи ; [пер. с англ. А. Трактинского]. – М. : ОлимпБизнес, 2011. – 384 с. 4. Мильнер Б. З. Управление знаниями: эволюция и революция в организации / Мильнер Б. З. – М. : Инфра-М, 2007. – 177 с. 5. Гапоненко А. Л. Управление знаниями. Как превратить знания в капитал / А. Л. Гапоненко, Т. М. Орлова. – М. : Эксмо, 2008. – 400 с. 6. Кузнецов С. В. Классификация: системно-морфологический подход / С. В. Кузнецов, В. В. Титов. – М. : РНЦ “Курчатовский институт”, 1998. – 476 с. 7. Кузнецов С. В. Технологии управления, основанного на знаниях / С. В. Кузнецов // Проблемы теории и практики управления. – 2004. – № 6. – C. 85–89. 8. Кормен Т. Алгоритмы: построение и анализ / Кормен Т., Лейзерсон Ч., Ривест Р. ; [пер. с англ. А. Шеня]. – М. : МЦНМО, 2007. – 893 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/495
dc.description.abstract Розглядаються проблеми і можливості управління знаннями на основі масивів неструктурованих текстів у службових документах. Пропонуються конкретні процедури і технології побудови проблемно-орієнтованих баз знань (експертних систем), які доцільно використовувати для інформаційних та аналітичних служб. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Академія митної служби України uk_UA
dc.relation.ispartofseries Технічні науки;2013/1
dc.subject база знань uk_UA
dc.subject дані uk_UA
dc.subject дескриптор uk_UA
dc.subject документ uk_UA
dc.subject знання uk_UA
dc.subject інформаційна система uk_UA
dc.subject класифікатор знань uk_UA
dc.subject мікротезаурус uk_UA
dc.subject пошукові системи uk_UA
dc.subject технології управління знаннями uk_UA
dc.subject knowledge base uk_UA
dc.subject data uk_UA
dc.subject descriptor uk_UA
dc.subject document uk_UA
dc.subject knowledge uk_UA
dc.subject information system uk_UA
dc.subject Classification of knowledge uk_UA
dc.subject micro Thesaurus uk_UA
dc.subject search engines uk_UA
dc.subject knowledge management technology uk_UA
dc.title Управління знаннями на основі масивів неструктурованих текстів у службових документах uk_UA
dc.title.alternative The management knowledges on basis of arrays of the unstructured texts in official documents uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2013/1
    Серія "Технічні науки"

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись