Abstract:
Статтю присвячено висвітленню питань мотивації персоналу банку як ключового чинника підвищення ефективності праці в умовах розвитку економічної діяльності. Актуальність теми визначається необхідністю формування системи мотивації персоналу в банківській сфері, адекватної цілям і завдан-
ням стратегії розвитку банківського сектора України. Недолік більшості систем мотивації полягає у відсутності зв'язку між змістом та змістовністю праці і потребами працівника. Це призводить до необхідності постійного впливу організації на працівника, надлишкового контролю і в кінцевому
підсумку до відсутності зацікавленості працівника в одержуваному результаті. Автори дослідили стан мотивації на прикладі конкретної банківської установи. У статті наведено інструменти мотивації банківського персоналу, висвітлено деякі форми нематерiальної мотивації працівників. На думку авторів, якісна мотивація дасть змогу знизити рівень плинності кадрів, що зміцнить економічну безпеку банку,
суттєво поліпшить якість роботи працівників, від якої безпосередньо залежать ефективність реалізації, просування банківських послуг та, своєю чергою, результативність і ефективність банківського бізнесу.