dc.contributor.author |
Ліпинський, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Lipynskyi, V. V. |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-25T11:01:15Z |
|
dc.date.available |
2022-05-25T11:01:15Z |
|
dc.date.issued |
2022-05-25 |
|
dc.identifier.citation |
Ліпинський В. В. Вплив статті 7 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод на тлумачення адміністративно-деліктних правових норм / В. В. Ліпинський // Правова позиція. – 2022. - № 1 (34). - С. 10 - 13 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2521-6473 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4776 |
|
dc.description.abstract |
Ознайомившись із прецедентною практикою ЄСПЛ, так само як й із присвяченими їй матеріалами наукових та аналітичних досліджень, автор констатує, що на порядок провадження у справах про адміністративні правопорушення поширюються та для належного тлумачення адміністративно-деліктних правових норм визначальними є положення Конвенції про право на справедливий суд (ст. 6 Конвенції), про захист власності (перший Протокол до Конвенції), а також про те, що не може бути ніякого покарання без закону (ст. 7 Конвенції). Значення практики тлумачення
та застосування цих статей Конвенції ЄСПЛ визначив, наголосивши на тому, що жодне положення національного законодавства не повинно тлумачитись та застосовуватись у спосіб, несумісний із зобов’язаннями держави за Конвенцією. У справах про адміністративні правопорушення, яким властива особливо виражена кримінально-правова природа, що визначається, насамперед, підвищеною репресивною силою заходів стягнення, які підлягають застосуванню за їх вчинення, тлумачення адміністративно-деліктних правових норм має спрямовуватись на встановлення того, чи достатньо передбачуваними є положення адміністративно-деліктного законодавства про відповідне правопорушення та адміністративне стягнення з урахуванням особливостей статусу особи, яка притягається до відповідальності, а також практики тлумачення та застосування цих положень вищими судами. Слід виходити з того, що якщо склалось стале розуміння тих чи інших положень законодавства про адміністративну відповідальність у правових позиціях найвищих судів, відступати від цих позицій та вносити непередбачуваність у застосування відповідних положень допускається лише за виключних обставин. Також вкрай важливою є індивідуальність адміністративних стягнень, що
виключає можливість нести наслідки адміністративних правопорушень тим особам, які жодним чином не пов’язані з їх вчиненням та не брали участь у розгляді справи про адміністративне правопорушення |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Правова позиція;2022. - № 1 (34) |
|
dc.subject |
вплив Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод на тлумачення правових норм |
uk_UA |
dc.subject |
ніякого покарання без закону |
uk_UA |
dc.subject |
тлумачення адміністративно-деліктних правових норм |
uk_UA |
dc.subject |
практика Європейського суду з прав людини |
uk_UA |
dc.subject |
impact of the Convention for the Protection of Human Rights and Fundamental Freedoms on the interpretation of law |
uk_UA |
dc.subject |
no punishment without law |
uk_UA |
dc.subject |
interpretation of administrative tort law |
uk_UA |
dc.subject |
case-law of the European Court of Human Rights |
uk_UA |
dc.title |
Вплив статті 7 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод на тлумачення адміністративно-деліктних правових норм |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Impact of Article 7 of the European Convention on Human Rights on interpretation of administrative tort law |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |