DSpace Repository

Особливості реалізації масових комунікацій у сучасному медіапросторі

Show simple item record

dc.contributor.author Сенкевич, Г. А.
dc.contributor.author Чечельницька, Г. В.
dc.contributor.author Антонова, В. Ю.
dc.contributor.author Senkevych, H. A.
dc.contributor.author Chechelnytska, H. V.
dc.contributor.author Antonova, V. Yu.
dc.date.accessioned 2022-05-04T11:30:47Z
dc.date.available 2022-05-04T11:30:47Z
dc.date.issued 2022-05-04
dc.identifier.citation Особливості реалізації масових комунікацій у сучасному медіапросторі / Г. А. Сенкевич, Г. В. Чечельницька, В. Ю. Антонова // Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. – 2021. - Вип.Том 32 (71), № 5, частина2. - С. 249-253 uk_UA
dc.identifier.issn 2710-4656 (Print)
dc.identifier.issn 2710-4664 (Online)
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4748
dc.description.abstract Актуальність дослідження зумовлена насамперед тим, що в науковому дискурсі останнім часом існує переконання, що, хоча комунікація як соціальне явище визнана як своєрідна парадигма обміну інформацією, управління багатьма комунікативними процесами потребує вдосконалення через стрімкий розвиток новітніх комунікативних технологій. У статті проаналізовано застосування ефективних методик та практик із метою вдосконалення управлінської функції комунікації. Як відомо, метою комунікаційного процесу є забезпечення розуміння й усвідомлення повідомлення, однак сам обмін інформацією в сучасному медіапросторі часто не гарантує цілковитого його осмислення реципієнтом, отже, не відбувається ефективного спілкування з погляду сприйняття контенту. З’ясовано, що повноцінний обмін інформацією має місце тільки в тому разі, коли одна сторона пропонує будь-яку інформацію, а інша стовідсотково сприймає її. Тому ефективні комунікації вимагають від кожної зі сторін комунікативних навичок, умінь, взаєморозуміння. На переконання директора Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка В. Різуна, масова комунікація є «процесом установлення і підтримання контактів у суспільстві, процесом його консолідації». Володимир Володимирович уважає, що такий процес водночас є: 1) виробництвом інформації як продукту; 2) використанням технічних засобів для виробництва інформації; 3) своєрідною масовою культурою (масові цінності, моделі поведінки), яка зумовлює цілі виробництва інформаційної продукції, її призначення; 4) специфічним суспільним середовищем, для якого характерна масова культура і яке є замовником та споживачем інформаційної продукції [4, с. 127]. У статті визначено, що феномен комунікативного простору набуває особливого значення і є перспективним напрямом комунікаційного менеджменту загалом, що дозволяє застосовувати та впроваджувати новітні методи організації комунікаційного процесу в різних цілях і сферах суспільної діяльності; відповідним чином керувати комунікативними потоками (тобто технологія організації комунікативного простору може бути застосована у сферах політики, економіки, державного управління, комерційної діяльності тощо). До того ж комунікація – явище досить складне і багатоаспектне, тому має сенс вивчати його як цілісну систему різноманітних взаємозв’язків, явищ і процесів. Встановлено, що саме розгляд комунікації як складової частини сучасного комунікативного простору є важливим елементом наукового дослідження, зумовленого суспільним замовленням uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика;2021. - Вип.Том 32 (71), № 5, частина2
dc.subject інформаційний простір uk_UA
dc.subject комунікаційний процес uk_UA
dc.subject управління комунікацією uk_UA
dc.subject громадська думка uk_UA
dc.subject масовий вплив uk_UA
dc.subject information space uk_UA
dc.subject communication process uk_UA
dc.subject communication management uk_UA
dc.subject public opinion uk_UA
dc.subject mass media influence uk_UA
dc.title Особливості реалізації масових комунікацій у сучасному медіапросторі uk_UA
dc.title.alternative FEATURES OF MASS COMMUNICATIONS IMPLEMENTATION IN THE MODERN MEDIA SPACE uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account