Репозиторий Dspace

Бізнес – етика та ділові комунікації в контексті теорії поколінь

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Близнюк, Т. П.
dc.contributor.author Майстренко, О. В.
dc.contributor.author Андрійченко, Ж. О.
dc.contributor.author Blyznyuk, T.
dc.contributor.author Maistrenko, O.
dc.contributor.author Andriichenko, Z.
dc.date.accessioned 2022-04-27T11:36:06Z
dc.date.available 2022-04-27T11:36:06Z
dc.date.issued 2022-04-27
dc.identifier.citation Близнюк Т. П. Бізнес – етика та ділові комунікації в контексті теорії поколінь / Т. П. Близнюк, О. В. Майстренко, Ж. О. Андрійченко // Науковий погляд: економіка та управління. – 2022. - №1 (77). - С. 44 – 50 uk_UA
dc.identifier.issn 2521-666X (print)
dc.identifier.issn 2706-9079 (online)
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4737
dc.description.abstract Сучасна ситуація в суспільстві загалом та в бізнес-спільноті зокрема значно змінилася під впливом нових умов комунікацій, створених у період пандемії. Більшість комунікацій перейшла в дистанційний або змішаний формат. Також зараз відзначається зміна вікової структури представників бізнес-спільноти, як керівників, так і менеджерів усіх рівнів. Саме тому дослідження особливостей бізнес-етики та ділових комунікацій для сучасних економічно активних поколінь в Україні є надзвичайно актуальним. У статті досліджено загальні характеристики трьох поколінь українців, а саме бебі-бумерів (1946–1965 роки народження), покоління Х (1966–1986 роки народження) та покоління Y (1987–2005 роки народження). Також систематизовано та проаналізовано особливості бізнес-етики та ділових комунікацій для кожного з цих поколінь. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;2022. - №1 (77)
dc.subject бізнес-етика uk_UA
dc.subject ділові комунікації uk_UA
dc.subject теорія поколінь uk_UA
dc.subject покоління бебі-бумерів uk_UA
dc.subject покоління Х uk_UA
dc.subject покоління Y. uk_UA
dc.title Бізнес – етика та ділові комунікації в контексті теорії поколінь uk_UA
dc.title.alternative BUSINESS ETHICS AND BUSINESS COMMUNICATIONS IN THE CONTEXT OF GENERATION THEORY uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2022/1(77)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись