Аннотации:
Сучасна ситуація в суспільстві загалом та в бізнес-спільноті зокрема значно змінилася під впливом нових умов комунікацій, створених у період пандемії. Більшість комунікацій перейшла в дистанційний або змішаний формат. Також зараз відзначається зміна вікової структури представників бізнес-спільноти, як керівників,
так і менеджерів усіх рівнів. Саме тому дослідження особливостей бізнес-етики та ділових комунікацій для сучасних економічно активних поколінь в Україні є надзвичайно актуальним. У статті досліджено загальні характеристики трьох поколінь українців, а саме бебі-бумерів (1946–1965 роки народження), покоління Х
(1966–1986 роки народження) та покоління Y (1987–2005 роки народження). Також систематизовано та проаналізовано особливості бізнес-етики та ділових комунікацій для кожного з цих поколінь.