Аннотации:
Масові заходи, особливо збори, мітинги, демонстрації, можуть переростати в масові заворушення. З метою забезпечення публічної безпеки в районі проведення масових заходів Головним управлінням Національної поліції області, в якій проводиться масовий захід, організовується служба з охорони громадського порядку із залученням органів Національної поліції та військових частин Національної гвардії України. Для організації охорони громадського порядку під час проведення масових заходів, а у разі виникнення масового заворушення його припинення, органами військового управління Національної гвардії України приймаються рішення на виконання визначених завдань. В процесі прийняття рішення потрібно
володіти інформацією щодо оперативної обстановки в районі виконання завдання, для чого організовується моніторинг оперативної обстановки.
Під час проведення моніторингу призначається група збору та обробки інформації, яка отримує інформацію з різних джерел, таких як: підрозділи Національної поліції; мережа Інтернет; військові наряди, що виділяються від підрозділів розвідки НГУ та інші. Відповідно, чим більше джерел інформації тим достовірніша буде інформація, але і збільшується час на її оброблення. Крім того, для збільшення джерел отримання інформації необхідно залучати більше особового складу. Тому, оцінювання ефективності моніторингу оперативної обстановки дасть змогу органам військового управління визначити необхідну кількість джерел отримання інформації з урахуванням часу, який затрачається на обробку інформації. З цією метою
було розроблено модель оцінювання ефективності моніторингу оперативної обстановки під час проведення масових заходів на основі відомої технологію моделювання реальних процесів. Модель враховує особливості проведення вказаного моніторингу і дає змогу визначити достовірність інформації, оперативність її отримання та повноту моніторингу.