Репозитарiй DSpace

Формування та реалізація державної політики реформ у системі охорони здоров’я на сучасному етапі викликів пандемії COVID-19 в Україні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Парубчак, І . О.
dc.contributor.author Сіренко, Р. Р.
dc.contributor.author Рибчич, І. Є.
dc.contributor.author Parubchak, I. О.
dc.contributor.author Sirenko, R. R.
dc.contributor.author Rybchych, I. Ye.
dc.date.accessioned 2022-02-04T12:16:19Z
dc.date.available 2022-02-04T12:16:19Z
dc.date.issued 2022-02-04
dc.identifier.citation Парубчак І. О. Формування та реалізація державної політики реформ у системі охорони здоров’я на сучасному етапі викликів пандемії COVID-19 в Україні / І . О. Парубчак, Р. Р. Сіренко, І. Є. Рибчич // Публічне управління та митне адміністрування. – 2021. - № 4 (31). – С. 27 – 31 uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4676
dc.description.abstract Практично з початку управлінських трансформацій українська система охорони здоров’я зазнавала постійних реформ, метою яких було надати громадянам їхнє конституційне право на рівний доступ до послуг охорони здоров’я високої якості. Незважаючи на безперечно сприятливий вплив змін, що відбулися, неефективність системи охорони здоров’я в Україні все ще помітна. Пандемія COVID-19 додатково викрила проблеми, пов’язані із системою охорони здоров’я в Україні та водночас надала можливість акцентувати на подальших реформах. Поточна ситуація довела, що громадське здоров’я має бути пріоритетом у діяльності органів державної влади, адже воно є основою сталого соціально-економічного розвитку. Слабкі сторони системи охорони здоров’я, виявлені пандемією, свідчать про необхідність ужиття конкретних заходів для оптимізації її функціонування. Найважливішими напрямами трансформацій є зміна підходу до системи охорони здоров’я як необхідної умови соціально-економічного розвитку та забезпечення національної безпеки, а також пріоритетності системи охорони здоров’я в діяльності органів державної влади і громадського суспільства. Через недофінансування доступ до медичних послуг значно погіршився, включаючи профілактичні огляди та діагностику, необхідну для лікування, а також терапію і лікування. Внаслідок цих труднощів багато пацієнтів з ускладненнями хвороби можуть повернутися до здоров’я протягом кількох місяців. Важливо правильно планувати, розподіляти ресурси на профілактичні заходи та покращувати системну діяльність, щоб можна було відносно швидко реагувати на нагальні потреби в галузі охорони здоров’я. Збільшення фінансування галузі охорони здоров’я дасть можливість створення умов, що дозволяють збільшити доступ до сучасних, ефективних ліків та інших медичних технологій, які дадуть змогу проводити лікування відповідно до європейських клінічних настанов, а також оптимізації розподілу ресурсів в охороні здоров’я і покращення функціонування системи охорони здоров’я таким чином, щоб залучати та зміцнювати позиції пацієнта, систематично вдосконалювати амбулаторну спеціалізовану допомогу, щоб перекласти тягар охорони здоров’я зі стаціонарного лікування. Пандемія COVID-19 акцентувала аспект сприйняття сфери охорони здоров’я як поля боротьби з хворобами, що може дозволити кваліфікувати громадське здоров’я як елемент національної безпеки. Система охорони здоров’я повинна бути готова в будь-який момент керувати кризовою ситуацією і підтримувати громадян у працездатному стані завдяки відповідним профілактичним та терапевтичним заходам, щоб у кризовій ситуації ефективність була якомога більшою. Під час пандемії COVID-19 рівень громадського здоров’я різко знизився, погіршилося становище хронічно хворих, онкохворих та пацієнтів, що потребують невідкладної медичної допомоги. Державні витрати на охорону здоров’я в Україні значно нижчі за середньоєвропейські, звичайно, існує можливість подолання цього розриву, але має бути соціальна гарантія, що ці витрати насправді зростуть. Водночас у цьому контексті слід забезпечити можливість лікування пацієнтів відповідно до останніх медичних практик, описаних у методичних рекомендаціях. Фінансування охорони здоров’я має бути використано для покращення системи охорони здоров’я населення, підвищення заробітної плати в медичному секторі та зменшення проблем доступності медичної допомоги. Передбачуване збільшення видатків на охорону здоров’я слід розглядати як перший крок до належного фінансування даної галузі, збільшення видатків порівняно з європейськими країнами в галузі охорони здоров’я. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;2021. - № 4 (31).
dc.subject державна політика uk_UA
dc.subject трансформаційний період uk_UA
dc.subject реформи uk_UA
dc.subject пандемія COVID-19 uk_UA
dc.subject охорона здоров’я uk_UA
dc.subject епідеміологічні загрози uk_UA
dc.subject сучасний етап uk_UA
dc.subject current stage uk_UA
dc.subject epidemiological threats uk_UA
dc.subject public policy uk_UA
dc.subject transformation period uk_UA
dc.subject reforms uk_UA
dc.subject COVID-19 pandemic uk_UA
dc.subject health care uk_UA
dc.title Формування та реалізація державної політики реформ у системі охорони здоров’я на сучасному етапі викликів пандемії COVID-19 в Україні uk_UA
dc.title.alternative Formation and implementation of the state policy of reforms in the health care system at the present stage of the challenges of the COVID-19 pandemic in Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2021/ №4(31)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління

Показати скорочений опис матеріалу