Аннотации:
У статті зазначено, що публічне управління розкривається як координуючий, організуючий і регулюючий вплив держави на суспільну й приватну життєдіяльність людей із метою її впорядкування, збереження або поліпшення. Загальноприйнятим є розуміння функцій як провідних напрямів у діяльності органів публічної влади, у яких виражається цільове навантаження цієї гілки державної влади та з якими безпосередньо пов’язаний наданий органам виконавчої влади обсяг повноважень. Адміністративна реформа у відносинах держави та громадян переносить увагу з обслуговування громадян і юридичних осіб на права громадян та обов’язки держави. У цьому суспільство стає більш активним, бере участь у процесі публічного управління, ініціює вирішення багатьох завдань. За цих умов проявляється діяльність нового інституту надання адміністративних послуг, зокрема в електронному вигляді.
Обґрунтовано, що адміністративна послуга являє собою діяльність, яка включає певну послідовність процедур (як правило, це прийом і реєстрація документів, розгляд поданих документів, формування та направлення запитів, прийняття
рішення на підставі розгляду документів). Із цього постає, що в результаті зазначеної діяльності може бути прийнято як позитивне, так і негативне для заявника рішення.
Визначено, що модернізація публічного управління може бути виражена в удосконаленні чинних норм за допомогою усунення суперечностей і прогалин у системі правової регламентації порядку надання адміністративних послуг в електро-
нному вигляді, основною метою яких є забезпечення прав і свобод заявників у процесі їх взаємодії із суб’єктами, які надають адміністративні послуги в електронному вигляді